2013. január 26., szombat

1. fejezet - Te is jössz velünk!

Sziasztok meghoztam az első részt! Remélem tetszeni fog! :)




Mint minden reggel ma is a telefonom hangos csörömpölésére keltem, ám most nem az idegesítő Gangnam Style szólt, hanem Rihannától a Diamonds ami a mostani csengőhangom, szóval valaki hív. Nyöszörögve nyúltam a fülsüketítő készülékért majd megnyomtam a zöld kis gombocskát a képernyőn s felvettem.
- Remélem jó okod van arra, hogy felkeltettél! – szóltam bele álmosan –
-          Szerintem az elég jó ok, hogy elkéstél a suliból és mindjárt kezdődik a második óra! – szólalt meg barátnőm a vonal másik végén –
-          Mi? Az nem lehet! Beállítottam az ébresztőt!
-          Pedig elkéstél! Úgyhogy szedd össze magad és vonszold be a formás hátsódat a suliba, mert van egy meglepetésem! – hangján éreztem, hogy vigyorog. Kíváncsi vagyok milyen őrültséget talált már megint ki –
-          Megint mire készülsz Do?
-          Semmi őrültségre ne aggódj! Ennek örülni fogsz hidd el!!

-          Ahjj, oké na akkor megyek készülődök! 

Lassan kikeltem az ágyból, betámolyogtam a fürdőbe. Mikor belenéztem a tükörbe az első gondoltatom az volt, úristen ki ez az élőhalott disznó?! Megmostam az arcom, rá álltam a mérlegre de még mindig 88 kilót mutatott. Így el is ment mindentől a kedvem. Sosem tudtam rávenni magam, hogy fogyjak, de ez mától megváltozik, nem fogok enni semmit. Úgy majd lefogyok! Igen, így lesz! Kimentem a fürdőből, a szekrényből kiszedtem a 35-ös méretű farmeromat majd egy lenge pólót, amiben nem látszik a nagy hájam. Felöltöztem, kentem magamra egy kis alapozót és szempillaspirált, majd felkaptam a táskámat és indultam is a suliba. Az iskola utcájába beérve, újra elkapott a félelem, mint minden reggel. Kíváncsi vagyok ma, hogy fognak megalázni a menő srácok és a plázapicsák. Ma is fellöknek? Vagy megdobálnak? Vagy csak szimplán beszólogatnak? Sosem tudhatom előre. Hiába vagyok Do barátnője, aki a híres neves Zayn Malik húga, engem akkor is utálnak és lenéznek. Én csak Gigi Sparks vagyok egy kövér, csúnya lány. Azt sem értem Do miért foglalkozik velem?! Hiszen ő a focicsapat kapitányának a húga, simán barátkozhatna a menőkkel, de nem ő van olyan hülye és velem foglalkozik. Minden nap megpróbál segíteni nekem, hogy elfogadjam magam. Azt mondta ő képes lenne akár minden nap velem edzeni, hogy fogyjak és akkor majd elfogadom magam, de megmondtam neki, hogy nem, mert a saját erőmből kell lefogynom. Mikor beértem a suliba, még tartott a szünet, tehát nem késtem el a második óráról. Éppen a szekrényemhez mentem volna, mikor utamat állta valaki, ki más ha nem Zayn Malik?!
-          Nocsak-nocsak elkéstünk? Ehjj, de rossz kislány valaki – nevetett fel gúnyosan –
-          Nem hagynál békén? Van így is elég gondom, plusz a húgod vár! – vágtam oda flegmán –
-          Ugyan milyen gondja lehet egy magadfajta lánynak? – nevetett –
-          Olyan amilyet a te fajtád sosem fog megérteni. És ha most megbocsájtasz elmennék! – mondtam, s folytattam utam a szekrényemhez –

-          Chh…disznó – köpte még oda nekem a szavakat, amelyek talán a legrosszabbul érintettek - 

Mikor odaértem a szekrényemhez kiszedtem az irodalom cuccomat, bedobtam a táskámba és indultam a terem felé. Nagy szerencsétlenségemre Zayn osztálytársa vagyok, szóval ennyivel még nem zárult le a mai kis csevejünk.
-          Óhh Gigi végre!
-          Szia Do! Miújság?
-          Nos van egy jó hírem!
-          Ne kímélj!
-          Egész nyáron Hawaiin fogunk nyaralni. –vigyorgott –
-          Remek és most örülnöm kéne, hogy az egyetlen barátnőm elmegy egész nyárra?
-          Jajj, most jön a legjobb rész! Te is jössz!! – mondta s megállás nélkül vigyorgott –
-          Hogy én?? Felejtsd el! Tuti nem!
-          Kérlek Gigi ne csináld! Már a szüleiddel is lebeszéltük!
-          Minek menjek? Ott is hallgassam, ahogy a bátyád minden egyes pillanatban megaláz?
-          Ugyan vele nem kell foglalkozni! A szüleink előtt úgysem mer bántani téged!
-          Köszi ez meg nyugtató.
-          Szóval eljössz??
-          Úgysem tudok ellene tenni semmit sem, igaz? –sóhajtottam –
-          Igaz! Ja és jön még Liam, Niall, Louis és Hazza – mikor az utolsó nevet kimondta sóhajtott egy kicsit és elpirult. Nem titok Do totál bele van zúgva a srácba.
-          Remek. Legalább nem csak a tesód hanem az idióta haverjai is megaláznak – mondtam kedvtelenül. Mire Do fejbevágott –
-          Hazza nem idióta! –
-          Aha, hát persze, hogy nem.
-          Jó mindegy! Egy hónap és megyünk Hawaii-ra – sikított s a nyakamba ugrott –
-          Amúgy én mit csináljak Hawaii-n?
-          Hogy-hogy mit? Fürdünk, bulizunk, nézelődünk. Jól fogsz szórakozni ne aggódj!
-          Fürödni? Bulizni? Do én nem fogok fürödni, nincs is fürdőruhám 4 éve nem voltam strandon és semmi ilyen vizes helyen, mert te is tudod, hogy kövér vagyok! Ahogy azt is tudod, hogy nem szeretek bulizni!
-          Ne legyél már ilyen maradi! Majd én segítek, hogy bomba alakod legyen a nyárra és hidd el még Zayn is meg fog utánad fordulni! – kacsintott, na igen Do nagyon elszánt egy lány –
-          Pfffff…ez a legjobb vicc amit életemben hallottam!! –nevettem, szinte már röhögőgörcsöt kaptam –
-          Nem viccnek szántam! Ma este 7-kor megyünk futni a parkba! És ezentúl minden este! És összeállítok neked egy étrendet amit be kell tartanod és olyan gyönyörű alakod lesz, hogy minden pasi megakar majd téged kapni!

-          Te tényleg hülye vagy! – fogtam a fejem – Na, de megyek mert 1 perc és becsengetnek szia Do!


3 megjegyzés: