2013. február 15., péntek

13. fejezet - Gyere a kis házba!

Sziasztoook!! Meghoztam az új részt! Remélem tetszeni fog! Komizzatok sokat! ;) Holnap jön az új rész! ;)))



-          Meg kell keresnem! 
Gyorsan minden cuccom felkaptam, és futottam is volna ki, ha Do nem állít meg.
-          Mégis hol a francban akarod keresni?
-          A parkban, bulizó helyeken, kocsmákban…mindenhol
-          Hát te hülye vagy!

Monda s elengedett, én pedig rohantam ahova csak tudtam. Minden kocsmát, minden parkot és minden bulizó helyet megnéztem, de semmi. Este fél hét van. Én pedig még mindig kóválygok. Én rontottam el, ha nem vagyok olyan makacs és bevallom, hogy talán érzek iránta valamit, akkor most nem itt bolyonganék egy parkban egyedül, hanem vele lehetnék. Ha adtam volna neki egy esélyt, teljesen más lenne minden. Hülye voltam és vagyok is. Miért keresem? Ha tényleg jelentenék neki valamit, csak írt volna egy üzenetet vagy felhívott volna. Nem igaz? Vagy én vagyok ilyen naiv? Talán. Gondolataim annyira lefoglaltak, észre sem vettem, könnyek folynak szemeimből. Hogy miért sírok? Mert megbántottam egy embert aki lehet, hogy szeretett, mert ezzel tönkre tettem a saját életemet is. Egyszer csak bizsergés járta át a testem, most kivételesen nem azért, mert valaki a közelemben volt /és itt most Zaynre gondolok/, hanem mert a telefonom jelzett, hogy jött egy üzenetem. Ismeretlen számról kaptam az SMS-t melyben ez állt :
Gyere a kisházba ahol az este voltunk! Zayn.xx ’
Gondoltam biztosan Zayn küldte és talán megbocsájt nekem. Így rohantam is. Út közben megállítottam egy taxit. Gyorsan beszálltam a járműbe, bediktáltam a címet és máris vittek a kis házhoz. Fél óra múlva kicsit idegesen, ám ugyanakkor boldogan is szálltam ki a kocsiból. A taxist kifizettem és már száguldottam is be a házikóba. A sötétségbe borult ház kicsit megrémített. A sötétség sosem volt a barátom. Mindig féltem. Lassan kinyitottam az ajtót. Senkit nem találtam bent. Megkerestem a villanykapcsolót, felkapcsoltam a villanyt. Mivel Zayn nem volt a kis nappali féleségben, gondoltam biztosan a szobában van ahol tegnap aludtunk. Benyitottam a szobába, de kár volt. A szívem ezer darabnál is többre összetört. Tudtam, hogy megint csak átvert. Szemembe könnyek gyűltek. Nem tudtam mit csináljak, csak álltam ott könnyes szemekkel, egy szót sem bírtam kicsikarni magamból. Fájt, fájt, hogy átvert. Elhitette velem, hogy szeret aztán meg egy kis összeveszés miatt már hívja is Brooklynt az ágyába. Remek.

-          Gigi ez-ez nem az aminek látszik – jött nekem a már betanult, hülye dumával.
-          Nem hát persze, hogy nem. Mindent félreértek és megtudsz mindent magyarázni, de minek? Nem járunk, én nem szeretlek, akkor minek magyarázkodni? – igazából hazudtam azzal, hogy nem szeretem, mert talán egy picit, de jelen pillanatban nem érdekelt.
-          Figyelj én meg tudom magyarázni, esküszöm. Kérlek – nézett rám könyörgő szemekkel, Brook pedig csak cseles mosollyal figyelte a történteket, majd elkezdte csókolgatni Zayn nyakát – Brook szállj már le rólam – lökte le magáról idegesen, majd egy szál boxerben közeledett felém. Becsuktam a szemem és csak nyugtattam magam, hogy ne ugorjak neki annak a cafkának, hogy ne keverjek le egy pofont Zaynnek.
-          Ne közeledj kérlek, mert olyat teszek amit nagyon meg fogok bánni – szóltam.
-          É-én…-kezdte, de nem hagytam, hogy befejezze.
-          Figyelj az oké volt, hogy suliban mindketten megaláztatok, nem is egyszer, de az azért már sok, ha az érzéseimmel játszol! Mi volt ez? Egy fogadás, hogy mikor tudsz majd megfektetni, vagy hogy beléd szeressek aztán meg dobj? Gratulálok Zayn! És te még azt kérdezted miért nem lehet minden olyan, mint régen. Remélem a válaszra rájöttél mostmár magadtól is – néztem rá gúnyosan –
-          Várj már. Én nem játszadoztam az érzéseiddel, amit mondtam azt komolyan is gondoltam, csak – csak hülyén éreztem magam azok után amit, mondtunk egymásnak és-és elakartam menni. Aztán jött Brook és…
-          Ja és gondoltad ő  úgyis lefekszik veled, mert egy ribanc. Nem, mint én igaz? Remélem soha a büdös életben nem foglak látni Zayn Malik! Törölj ki az életedből ÖRÖKRE! Én is ezt fogom tenni – mondtam sírva. És már el is rohantam, futottam amerre tudtam. Mindenkit levegőnek néztem, az sem érdekelt ha fellökök valakit. Sosem tettem még ilyet, de most szükségem van rá. Az utca túloldalán megláttam egy kis kocsmát. Nem érdekelt, hogy nézek ki, bementem oda. A hely cigifüstben ázott, mindenhol kipirosodott arcú már alkohol szagú emberek ültek. A pultos egy 20 év körüli lány volt, arcán ott virított a műmosoly ami szinte minden ilyen helyen dolgozó embernek. Oda mentem az éppen sört csapoló lányhoz.
-          Kérnék valami jó erőset – szóltam oda neki.
-          Ejhha csak nem pasi van a dologban?
-          Inkább egy bunkó paraszt aki átvert, tönkretette az eddigi életemet, játszott az érzéseimmel és egy kis feszkó miatt már hívja is azt a ribancot és lefekszik vele. Az egész életem egy marha nagy hülyeség. Minek születtem meg, ha nem tud senki sem szeretni? Ha nem számítok senkinek? Látod itt sírok, mert az életem egy pocsék átverés.
-          A férfiak már csak ilyenek. Idióták, hülyék és nem gondolkoznak. Ok nélkül bántanak meg minket. Azt sem tudják miket beszélnek, aztán mikor elveszítenek rájönnek mit is tettek és megbocsájtást kérnek. Jönnek a szokásos, mindenkinek jár még egy esély dumával, mi persze visszafogadjuk őket, aztán kit érdekel, hogy újra megbántanak e szeretjük őket. Ez a legrosszabb a szerelemben, az életben, mindenben. Mióta voltatok együtt?
-           Nem voltunk együtt, de azt mondta 7 éve nem tud elfelejteni, mikor az első csókunk volt. Hittem neki aztán tessék ez lett a vége – rántottam vállat, majd legurítottam az erős italt – kérnék még egyet!
-          Az nem megoldás ha leiszod magad. Most még jó, de akkor holnap még rosszabb lesz, mint előtte volt.
-          Teljesen mindegy, így is úgy is rosszabb lenne. Nem érdekel semmi, holnap visszamegyek Írországba és jó ideig nem jövök vissza. Soha többet nem akarom látni azt a barmot.


17 megjegyzés:

  1. Szia! nagyon,Nagyon tetszik :) csak így tovább!! :D

    VálaszTörlés
  2. Szia, nem régen találtam a blogodat, talán úgy két órája, és oda vagyok meg vissza! Főképpen azért mert ez a való életet mutatja meg, az emberek igazi énjét adja. Pár éve én is hasonlítottam Gigire, de most már minden és mindenki más! Mindenkinek csak a külső és semmi más nem számít. Talán azért tetszik ennyire ez a blog, mert egy szinten a valóság vonalát követi!
    Tudod, én nagy kritikus vagyok, de ez a blog nagy kivétel. Általában a 6. fejezetnél abbahagyom, mert lapos és túl unalmas, de ez a sztori... ez más... Végigbőgtem az érzelmes jeleneteket és imádom a sztorit! Bekerültél a Top hármamba! Folytasd tovább, mert szerintem nagyon megéri!
    Puszi.: LovelessGirl
    P.S. - nem véletlenül ez a nevem ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon szépen köszönöm amiket írtál, írtó jól esik.:) Igazából azért kezdtem bele ilyen történetbe, mert én MOST hasonlítok Gigire...Sok olyan lány van aki ugyanezzel a problémával szenved, és talán inspirálja majd a blog és tesz azért, hogy ez változzon. Sajnos én még nem jutottam el odáig, de próbálkozok.:) Én nem mindig gondolom úgy, hogy jó ez a blog. Van amikor rám jön az, hogy úristen, hogy tudok én ilyen hülyeséget írni?! De mégis folytatom egyrészt, mert jó kiadni magamból az érzéseimet, másrészt pedig azért, mert az olvasók szeretik és ez arra késztet, hogy folytassam.:) Még egyszer köszönöm amiket írtál! :) pusziii.:) <3

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  3. Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon imááááááádddooooommmm!!!!!:))))<3
    Nagyon gyorsan hooozd a kööövit!!!!!!!:)))

    VálaszTörlés
  4. annnyira jóóóóóóó imádooooom <3

    VálaszTörlés
  5. Szia ! Ma olvastam először a blogod , de nagyon megtetszett . Én is együtt érzek Gigivel mert nekem is olyan a helyzetem . Nagyon jól írsz és a történetet is szuperül kitaláltad . Szerintem ez a legjobb blog amit eddig olvastam így nagyon várom a folytatást és azt hogy mi lesz Gigivel és Zaynnel . Remélem minél hamarabb olvashatom legújabb írásod és gratulálok . Sikeres blog ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy! Köszönöm.:) Igyekszem jó történetet írni, bár nem mindig könnyű az új részeket izgalmassá, érzelmessé tenni, de próbálkozok.:) Mégegyszer köszii amiket írtál, nagyon jól esik.:) Remélem továbbra is követed majd a blogot.:) pusziii.:)))

      Törlés
  6. nagyon jó rész lett mint mindig...annyira gyülölöm Brookot,mindig bekavar..egyébként nagyon jól írsz,annyira imádom! Remélem még Zayn és Gigi között lesz valami! Továbbra is sok sikert! Mert tényleg nagyon jó blog! Már várom a következő részt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.:) Haha minden történetbe kell valaki akit utálhatnak.;D attól lesz izgalmas a történet.:) puszii.:)

      Törlés
  7. Egyszerűen imádom!*-* Gyorsan kövit!!:D

    VálaszTörlés
  8. annyira jóó :D IMádom igaz csak nemrég kezdtem el olvasni de izgalommal várom az új részt remélem hamar jön :D és ha lenne időd léci nézz be ide is :D http://lauthoutlong.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  9. Szia.Minden dicséretem a tiéd! :) Imádom ezt a blogot. A múltkor elkezdtem keresgélni blogokat,aztán abbahagytam mert gondoltam,hogy ennél a blognál jobbat úgysem tudok találni.Annyira jó ahogy ezeket a történeteket leírod,teljesen a valóságot tükrözi.Sajnos én is ebbe a helyzetbe vagyok amibe Gigi :( ...már csak Zayn hiányzik :P :D De azért jók ezek a sztorik mert az ember láthatja.hogy van miért küzdeni és nem feladni. :) És köszönöm,hogy leírod ezeket a történeteket.Imádom! Csak így tovább! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) ( megsúgom tuti találsz jobbat):D de örülök, hogy tetszik.:D Én is olyan helyzetben vagyok, mint Gigi.:) De küzdök ellene.:D Most már tényleg elkezdem a fogyókúrát, mert 4 éve strandra sem járok emiatt és azért hiányzik, főleg úgy, hogy most már 15 évesen egyedül is elengednek haverokkal stb...szóval muszáj valamit kezdenem magammal.:)

      Törlés
  10. wow nagyon jó :)

    VálaszTörlés