2013. február 9., szombat

9. fejezet - Sokat jelentesz nekem!

Sziasztooook!! Meghoztam az új részt! ;) Jó olvasást! remélem tetszeni fog! Kommenteljetek most is sokat!;)


-          Nem mondtam volna amúgy sem senkinek – mosolygott –tudod nem szeretem Brookot.
-          Akkor miért vagy vele? –kérdeztem –
-          Az év végi bulin nagyon berúgtam, nem emlékeztem semmire reggel, Brook mellettem volt az ágyban, mindketten meztelenek voltunk, szóval lefeküdtem vele. Emiatt azt hiszi már egyből járunk és szeretem. Tévedés sosem szerettem. Sőt nagyon idegesítő, minden egyes pillanatban azzal jön, hogy mikor megy körmöshöz, mikor menjek vele vásárolni, milyen a haja meg minden. Én nem bírom mellette.
-          Akkor miért nem szakítasz vele?
-          Mert kiverné a hisztit
-          Igaz. Meg, ha most szakítanál vele, azt hinné miattam – nevettem fel gúnyosan –
-          Miért?
-          Mert ma közölte velem, hogy szánalmas vagyok amiért elhitetem veled, hogy van pasim csak azért, hogy megszerezzelek magamnak, aztán mikor mondtam neki, hogy nem kellesz, mert van barátom és szeretem és jól megvagyunk akkor majdnem megint elkezdett kiabálni és majdnem meg is ütött, de akkor jöttetek ki a házból…- mondtam el az igazságot –
-          Ezt Brook mondta?
-          Igen, de nem nagyon érdekel szeretem Davidet, csak nem szeretnék vele lefeküdni. Bár ő akkor is elfogadott már mikor még kövér voltam, de mégsem tudok annyira megbízni benne –
-          Akkor te miért nem szakítasz vele?
-          Mert szeretem.
-          Biztos vagy benne? Nem bízol benne eléggé, nem engeded, hogy közelebb kerüljön hozzád, félsz tőle és fogadni mernék, hogy nem saját magadat mutatod neki – jött hozzám közelebb, én lehajtottam a fejem, igaza van, tényleg nem saját magamat mutatom neki, mert félek ha azt mutatnám, nem lenne velem –
-          Nekem csak egy társ kell aki megért és szeret, 18 éves vagyok ő az első barátom, fogalmam sincs mit kéne tennem – sírtam el magam, Zayn átölelt és a hátamat simogatta –
-          Keresned kéne egy olyan ember akitől nem félsz, akiben megbízol, aki mellett magad vagy és jól érzed magad. Akit szeretni tudsz tiszta szívedből – suttogta, s közben fölemelte fejemet államnál fogva, s arcával közeledett felém, de hamar kapcsoltam s ellöktem magamtól – 
-          Héhéhé! Mit képzelsz magadról? Bocsánatot kérsz, meg vigasztalsz aztán meg akarsz csókolni. Normális vagy? Ne, hogy azt hidd, elfelejtettem amit tettél velem, mert azt nem lehet. És amúgy is ahogy Brooknak is megmondtam nem kellesz nekem,van barátom. Azért, mert lefogytam, ugyanaz az ember maradtam. Én sosem, lettem bunkó és most sem tervezem, hogy az leszek, mert ahhoz túl jó szívem van. Nem tudnék senkit sem megbántani, még téged sem, pedig fél életemet tönkre tetted a királynőddel együtt!
-          De megbántam amit tettem, és úgy érzem érzek irántad valamit, mindig is éreztem! Mikor elmentél, nem volt ugyanaz, más volt, nem láttalak, űrt éreztem a szívemben, mintha egy darabom eltűnt volna –gyengéden megfogta kezemet ,szavai megleptek nem is kicsit, mintha bizsergést éreztem volna testemben, de nem szabad bedőlnöm neki, hiszen biztosan megint csak átverne -
-          Nem Zayn nem hiszek neked, kamuzol. Ezt csak azért mondod, hogy megint majd megalázhass!
-          Nem! Emlékszel mikor 7 éve, pontosan mikor 11 évesek voltunk, megcsókoltalak?! Azóta nem tudom kiverni a fejemből azt a csókot, az első csókunk. Azóta érzek valamit irántad amit, nem tudok eldönteni mi az, le-lehet szeretlek! Csak azért szekáltalak állandóan, hogy távol tartsalak magamtól, hogy ne szeressek beléd, hogy megutálj! De te még akkor sem törődtél velem, nem utáltál meg. Mikor mondtad, hogy elmész, elköltözöl, azt hittem majd könnyebb lesz téged elfelejteni, hogy majd nem fogom ezt érezni. Aztán jött Brook, gondoltam majd ő is segít elfelejteni, de nem. Hiányoztál és nem sikerült, egyszerűen nem megy.
-          Nem Zayn! Te nem szeretsz! És én sem szeretlek! Fogd fel! Minden nap sírtam miattad mert bunkó voltál velem. Utáltam magam, mert nem tudtam megfelelni mindenkinek. Egy barátom volt, őt is elakartad venni tőlem! A húgodat! Azt mondtad neki, menjen a menők közé és hagyjon itt engem, de ő kitartott mellettem és még mindig a barátom. Ő elfogadott úgy ahogy vagyok/voltam. Te nem! Értsd meg köztünk nem lesz semmi! Nem szeretjük egymást! És mindkettőnk párkapcsolatban él! – mondtam mélyen a szemébe nézve, azokba az aranybarna csillogó szemekbe, amiben most csalódottság tükröződött, majd elfutottam nem bírtam , haza akarok menni –
-          Hé-hé! Gigi mi a baj? –kapta el a karom Do –
-          Csak – kezdtem, de a szemem megakadt egy csókolózó párocskán, akik a party elején még nem együtt voltak, Brook és David, olyan csalódottságot és dühöt éreztem amit még ezelőtt soha, legszívesebben megtépném Brookot és Davidnek behúznék egy jó nagyot, utálom az életem, mindent elrontok – Do kérlek szólj anyukádnak, hogy vigyen haza – néztem rá könnyes szemekkel –
-          De a tortát még fel sem vágtuk – nézett értetlenül, mire szúrós pillantást küldtem felé – jó-jó inkább szólok Zaynnek!
-          Nem, ne neki! Bárki másnak csak ne neki! Kérlek! – könyörögtem –
-          Rendben akkor, szólok anyunak – bólintott, én gyorsan kifutottam a kocsikhoz, de út közben leszedtem magamról a cipőmet, mert abban nem tudok menni, beszálltam hátulra a kocsiba, majd elkezdtem sírni. Sírni? Inkább bőgni.
 Mindig minden velem történik, megcsalnak, szekálnak, tönkre teszik az életem. Elakarok menni, nem akarok itt lenni. Egyedül akarok maradni, megakarok halni! Egyszer csak a kocsi ajtaja nyílt, s Zayn szállt be mellém.
-          Kérlek menj el! –szipogtam – egyedül akarok lenni –
-          Sajnálom! –ölelt át, én ellöktem magamtól –
-          Elegem van! Mindenki sajnál mindent, nem kell engem sajnálni. Úgy látszik ez a sorsom! Egyedül fogok majd meghalni, egyedül leszek! Nem érdekel senki, csak hagyjatok békén! Mindenki kihasznál, túl jó ember vagyok. Könnyen bocsájtok meg embereknek. Mindent kibírtam, azt is ha szekáltál, azt is ha fellöktetek, mindent, azt is mikor nemrég megláttam, hogy a pasim aki állítólag szeret a te csajoddal csal meg. Miért? Miért én kapom ezeket? És még így sem tudok utálni senkit. Csalódott vagyok, mert azt hittem szeretnek közben pedig átvernek. Soha sem lesz normális életem – mondtam még mindig, a szavak csak úgy ömlöttek belőlem, Zayn úgy látszik megunta, mert kiszállt mellőlem és visszament a házba. Pár percig még ültem a kocsiban, majd egyszer csak újra nyílt az ajtó, de most a vezető ülés ajtaja. Újra Zayn szállt be a kocsiba, elindította az autót, majd rámonyott a gázra és már mentünk is.
-          Hova viszel? – kérdeztem –
-          Majd megtudod, ne aggódj nem akarlak megerőszakolni, elviszlek valahova ahol majd lenyugodsz – mondta lágyan –
-          Miért nem hagysz a fenébe?
-          Mert sokat jelentesz nekem. 

Szóval itt az újabb rész! remélem tetszett! Mondjátok el a véleményeteket!;)Kommenteljetek! és kiettem még egy szavazást az oldalra valamint a szereplőket! ;) remélem tetszik! 

14 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett tartalmilag,bár sajnáltam Gigit,hogy sírt.Ügyes vagy ,folytatást :DD

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett :) Gyorsan kövit :) *.*

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett..hülye Brook,nekem David már az elején sem volt szimpatikus...de nagyon jó lett!

    üdv: Mrs.Malik

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jo volt mikor jön a kövi..?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jókérdés.:D ha lesz erőm akkor lehet ma még írok egyrészt ha nem akkor holnap jön a kövi.:)

      Törlés
  5. kiváncsi vagyok hogy Zayn hova viszi...de amúgy nagyon klassz lett! és remélem Zayn tényleg nem akarja becsapni!

    VálaszTörlés
  6. Isteneeem...ez valami fantasztikus!!! :)) annyira ügyes vagy *-* gyorsan a kövit! <3

    VálaszTörlés
  7. ennyire jó blogot még soha nem olvastam *-*

    VálaszTörlés
  8. elmehetnél írónak ezt nemlehet szavakkal leírni <3 *-*

    VálaszTörlés
  9. Jujj nagyon jó lett! *_* Siess a kövi résszel! :D

    VálaszTörlés