2013. március 10., vasárnap

26. fejezet - Szingli vagyok!

Sziasztok! Itt az új rész! Remélem tetszik majd.:D Egyik barátnőm szerint ez lett az eddigi legjobb rész és imádja ezt a szemszöget! :D Jó olvasást! Komizzatok!! :))


-          Gondoltam érettségi előtt jó lenne egy kicsit kikapcsolni.
-          Ahaaa.
-        Na jó nekem mennem kell. Sziasztok! – köszönt el Zayn, majd kilépett az ajtón. 
~ Miután a fiú kilépett az ajtón, a Malik lány egyből faggatni kezdte legjobb barátnőjét. Nem hitte el neki, hogy azért rúgott be, mert ki akart kapcsolni, túl átlátszó ürügy ez egy lány számára. Gigi jó barátnő létére elmondta Do-nak az igazi okot. A lány szinte meg sem tudott szólalni, főleg akkor maradt tátva a szája mikor meghallotta, hogy a mindig félénk barátnője letámadta a tesóját. Míg a lányok nagy trécselésbe kezdtek, a Malik fiú lassan bandukolva haladt a barátnőjével megbeszélt találkozó helyre. A tegnap estén gondolkozott. Gigi szereti, de mégsem engedi közel magához őt. Miért van ez? Ő tényleg megpróbálta többször is, megmondta neki, hogy beszél Genevával is. Nem engedi neki, hogy szakítson vele, merthogy szereti őt a lány. Ugyan, ebben a kapcsolatban egy csepp érzelem nincs, maximum barátság, vagy még az sem. A testi kapcsolat működik a többi meg nem számít alapon vannak együtt. Geneva tudja, hogy a fiú teljesen odavan a Sparks lányért, hiszen még a hülye is észreveszi, ha egymás közelébe kerülnek, csak úgy szikrázik a levegő. És amikor tegnap este látta, hogy ölelték át egymást, kis bűntudat kerítette hatalmába, hogy ő az egyetlen akadály, hogy ők ketten összejöhessenek. De mivel úgy gondolta Zaynnel túl jó, sőt eddig ő vele a legjobb a szex, hamar el is hessegette az a kis lelkifurdalást magából. Igaz Zayn is élvezte, de minden egyes együttlétnél, Gigi neve csúszott ki a száján, sosem gondolt közben az alatta fekvő Genevára, mindig csak egy lány járt a fejében és az Gigi volt. Akármennyire is próbát túllépni az elmúlt idő alatt, a verseny alatt, nem tudta kiverni a fejéből a lányt. Az adások alatt csak neki énekelt, mindig rá gondolt, egy percre sem akart kiszállni a fejéből. Zayn vagy több százszor átgondolta, hogyan tudná meghódítani szíve választottját, de eddigi próbálkozásai kudarcba fulladtak. Egyszerűen nem tudta felfogni mi a baja Giginek, miért van az, hogy ha a közelébe kerül a lány elpirul, zavarba jön, néha össze vissza beszél, de mégsem akar vele összejönni. Nem tudott már mit kitalálni, csak azt, hogy véget vessen a Genevával való furcsa kis kapcsolatának. Ezért ma kora reggel felhívta a lányt, hogy megbeszéljen vele egy találkát. Minél hamarabb túl akart esni ezen az egészen. Tudta, hogy könnyen fog menni, hiszen érzelmek nélküli kapcsolatnak könnyebb véget vetni, mint egy olyannak amiben volt szerelem, szeretet vagy bármilyen érzelem. A srác felsóhajtott mikor meglátta a parkban egy padon ülve a barátnőjét, vagy inkább szexpartnerét. Mint mindig most is jól nézett ki, fekete szövetkabát, világos csőfarmer és hosszú haja a vállán pihent. Zaynben egy pillanatra felcsillogott a férfiúi vágya, de hamar leküzdötte, mikor eszébe jutott miért is hívta ide. Még egyszer újra átgondolta, mit is fog mondani a lánynak, de aztán rájött, nincs értelme túlreagálni ezt az egészet, hiszen mindketten tudták, hogy nem lesz hosszú távú a kettejük kapcsolata. Igazából a műsor miatt jöttek össze, de úgy gondolták, ha adott a lehetőség akkor kihasználják egymás adottságait. A srác fejében viszont többször is megfordul a gondolat, hogy érzelmek nélkül játszani nem a legjobb dolog és az is csak rá erősített erre a gondolatra, hogy Gigi még jobban eltávolodhat tőle, hiszen minden újságban, a hírekben és minden adásban elhangzott, hogy Zayn Malik milyen jól megvan és boldog barátnőjével Geneva Lane-el.  Senki sem tudta az igazságot az érintetteken és a One direction többi tagján kívül. Lassan odaért a teli mosolyú szép lányhoz, aki egyből egy heves csókkal fogadta a fiút. Zayn alig bírta megállni, hogy ne tolja el magától a lányt, hiszen éppen azért hívta ide, hogy szakítson vele. Geneva észrevette a fiú távolságtartó modorát, sejtette, hogy nem valami jó hírt szeretne vele közölni, ahogy azt is, hogy ez a nem jó hír, Gigihez kapcsolódik. Az az átkozott lány, elveszi tőlem az egyetlen fiút akivel jól érzem magam. – gondolta magában - .
-          Sajnálom nem tudom tovább folytatni, te is tudod, hogy nem szeretlek. Mást szeretek. És amíg veled vagyok, nem akar tőlem semmit – közölte Zayn a lánnyal. Geneva fancsali képpel fogadta a hírt. Majd szemét forgatva válaszolt.
-          Tudtam, hogy szakítani fogsz, már mikor megláttalak ölelkezni vele tegnap este. Lefogadom, míg eltűntél vele voltál.
-          Igen vele voltam, közölte, hogy nem hajlandó összejönni velem míg én együtt vagyok valakivel. Sőt még meg sem akarta engedni, hogy szakítsak miatta, mivel megvan győződve róla, hogy szerelmes vagy belém – a lány meghökkenve fogadta be az információt. Hülye az a csaj, hogy nem engedi szakítani, hogy együtt legyen Zaynenel?  Ez a srác egy főnyeremény. A világ minden pénzéért nem engedné el, ha a srác bele lenne zúgva és ő is belé. Rájött, hogy ez a lány nem hülye, csak jószívű és kedves. Többet törődik mások érzelmeivel, mint a sajátjával. Bármennyire is vágyik Geneva Zayn testi kényeztetésére, elengedi a fiút, hogy boldog legyen, és hogy a lány aki feláldozza a saját érzelmeit, szerelmét amiatt, mert azt hiszi ő szerelmes a srácba boldog legyen.
-          Jó, oké. Szakítsunk, légy boldog azzal a csajjal. Láttam, hogy szeret téged, ahogy te is fülig bele vagy zúgva.
-          Köszönöm – motyogta Zayn, s mintha egy picit elpirult volna, annak hallatán, hogy a szemébe mondták, szerelmes Gigibe.

-          Ne köszöngesd, inkább menj – lökte meg jókedvvel a bőrkabátba bújt férfit Geneva. A srác még utoljára megölelte, immáron volt barátnőjét aztán sietős léptekkel ment vissza a házukba, reménykedve, hogy még ott találja azt a makacs lányt. 

Gigi fejfájása lassacskán elmúlt vagy csak nem figyelt rá, barátnője faggatózásától és mesedélutánjától. Do éppen azt ecsetelte, hogy a Styles gyerek végre elhívta randira, de tegnap este már meg is csókolta őt. A Malik lány teljesen magán kívül volt az örömtől. Csak mondta, mondta, mondta és mondta az este történéseit, alig tudta kinyögni az izgalomtól a sok eseményt. Gigi persze mosolyogva hallgatta barátnője boldogságát, de közben gondolatai néha elkalandoztak. Vajon Zayn mit csinálhat most Genevával? Talán romantikáznak? Randi? Vagy éppen egymást elégítik ki? – erre a gondolatára, furcsa fintor jelent meg csodálatos arcán. Amit Do nem hagyhatott figyelem nélkül.
-          Mi az? – kérdezte Do. Gigi kissé meglepődött, észre sem vette, hogy az agya teljesen más helyeken járt.
-          Csak eszembe jutott valami, nem fontos. Folytasd! – mosolygott rá szelíden.
-          Szóval ott tartottam, hogy…-folytatta volna, de az ajtó nyitódása és az azon belépő személy, mindenki figyelmét elvonta. Zayn mosolyogva lépett be a nappaliba, ahol a két lány forrócsokival a kezében beszélgetett.
-          Sziasztok lányok. Miújság? –  A fiú még mindig mosolyogva, már-már majdnem vigyorogva ült le a csajokhoz.
-          Seeeemmi, de te mesélhetnél – szólt oda neki a húga. Gigi a forrócsokiból kortyolva nézett a fiúra, s közben egy aprót bólintott, hogy helyesli Do faggatózását.
-          Szingli vagyok – rántott vállat, s ránézett a mellette ülő kis szépségre, aki abban a pillanatban, mihelyt felfogta mit is mondott Zayn, a szájában lévő összes folyadékot a srácra köpte. Sűrű, bocsánatkérések közepette állt fel a kanapéról, futott be a konyhába valami ruhadarabért, amivel letörli Zayn arcáról a finom italt. Mikor megtalálta a megfelelő eszközt, egyből visszasietett a még mindig döbbent arccal figyelő Zaynhez és a mellette röhögéstől összegörnyedt barátnőjéhez. A fiú ölébe dobta a kissé vizes rongyot, aki mosolyogva törölte le arcáról a forrócsokit.~


31 megjegyzés:

  1. végreee! nem rossz ebből a szemszögből sem a történet, viszont kíváncsi vagyok mi lesz még itt:)

    VálaszTörlés
  2. Rövid, sablonos, 1dés.
    Hagyd abba.
    xoxo: A. - ami a szívemen, az a számon.
    (írhatnék többet is, csak lusta vagyok)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért hagyjam abba, azért mert egy idetévedt senki ír nekem egy kommentet, hogy a történetem sablonos? Felejtsd el. Rajtad kívül 44 vagy még több ember szereti olvasni amit írok. Én pedig szeretem írni ezt a történetet, majd abba hagyom ha úgy gondolom a történetnek itt a vége.;) Ha nem tetszik nem kell olvasni, nem kell nézni,rákattintani a linkre.:) pusziii.:))

      Törlés
    2. ha már pofázol akkor névvel tedd . Igaz, hogy én is név nélkül írok, de én nem szapulom azt amit mások szeretnek. Nem tudom, hogy mi a jó abban, hogy más munkáját sértegeted. Nem tudhatod mennyi munkája van benne és ha mondjuk a 1d-ből van eleged akkor ne kattints ilyen blogokra. És egyébként miért pont ehez a fejezethez komiztál? A válasz egyszerű. Vagy te is elolvastad a többi részt, mert érdekelt vagy egy fejezet alapján ítéled meg az egész blogot. Fogalmam sincs írsz e blogot, de kétlem, hogy felül tudnád múlni ezt. Leginkább azért is mert ahoz fáradt vagy, hogy kifejtsd a véleményed ezért indok nélkül szólogatsz be. Ha leírtad volna bővebben miért sablonos akkor nem lenne semmi probléma. Olvastál már olyan blogot amibe egy lány kövér és nem az a csaj aki mindenkinek kell? És olyat, hogy Zayn Malik húga a legjobb barátnője? És olyat amibe belekeveredik Niall Horan is mint fontos szereplő és nem lesz szerelem a főszereplő csajba? Amibe nem féltékenykednek rá, mert ilyen szupin néz ki meg hasonlók? Ha igen akkor se sokat. A mi szeretett írónk nagyon jól leírja ezeket. A fejezet hosszúságával nincs baj csak egy kicsit kéne hosszabbnak lennije, de az se fontos. És ami a szíveden és a szádon van akkor nyögd ki, hogy mi bánt ebben a blogban. És a legfontosabb. Szerinted lesz olyan hülye (már bocsánat) hogy miattad törli a blogot. Csak azért is folytatni fogja és megmutatja neked, hogy pont nem érdekled. Csak ennyit akartam mondani. És mielőtt képzelődnél, hogy én vagyok a nagy barátnője aki megvédi akkor tévedsz. Nem ismerem csak az írását.
      Ui.: jó a blog és ne merd abba hagnyi. Még csak rágódni se rágódj rajta.

      Egy értetlen olvasó

      Törlés
  3. Nagyon jó lett.. :)

    VálaszTörlés
  4. fúúúú olyan jó volt!! légysziii most már jöjjenek összeee!!! végree most már semmi sem áll az utukba hogy össze jöjjenek istenem de jó márr!! és ha most megint raksz bele valamit amitől mégsem tudnak össze jönni, hát én nem tom hogy mit csináálok de az biztos nem lesz szép... szoval kérlek történjen meg az az isteni csoda:DD

    VálaszTörlés
  5. Wow wow és még egyszer wow! :) Nagyon jól írsz. Tetszik az, ahogy a dolgokat leírod. Bár a kezdetektől húzódik kettejük között ez a 'szeretlek de mégsem lehetünk együtt' valahogy mégsem unalmas. Nem tudom, hogy csinálod, de csak így tovább!!!
    Nekem kicsit furcsa volt, hogy most mint kívülálló írtál. Személyesebbnek hatott, amíg nem így írtad, de persze ez mit sem változtat azon, hogy imádom ezt olvasni!!! A továbbiakban is csak így tovább!! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.:D Nem lesz sűrűn ilyen szemszög, csak néha, bele-bele csempészek ilyet is.:D

      Törlés
  6. szerintem nagyon jó ez a szemszög,csak így tovább az írással,nagyon jól írsz...egyszerűen fenomenális rész lett...alig várom már a következőt!

    VálaszTörlés
  7. NAGYON TETSZIK! GRATULÁLOK. ÜGYES VAGY! KÖVIT. :)x

    VálaszTörlés
  8. OMG irtó jó lett :D Annyira jól leírtad ezt az egészet:D Imádom ahogy írsz:) Folytasd ja és siess *.*

    VálaszTörlés
  9. nagyon jó*-* megint a legjobb résznél hagytad abba:/ megőrjítesz:DD siess kövivel*-*

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó rész lett és szerintem ez így megírva teljesen jó :) Várom a következő részt és ismét elmondom hogy imádom a blogod ! Nagyon jó olvasni :)) *.*

    VálaszTörlés
  11. Ez nagyon jóóó :D A végét igaz "kicsit" elnevettem de se gááz, ez szerintem teljesen normális ilyen helyzetben :D Nagyon Nagyon Jóóóó :) Gyorsan köviit :))

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó lett! :D Szerintem írhatsz többször is ebből a szemszögből. Tényleg ez lett az eddigi legjobb rész. A kövi mikorra várható? :) puszii <3

    VálaszTörlés
  13. Szia! Jól írsz, és ezidáig a te fogalmazásod és helyesírásod a legjobb amit ilyen blogon olvastam. Szerintem, csak ezen a szemszögből olvasható. Az olyan, hogy mondta x válaszolta y az olvashatatlan. Mindenképpen folytasd, ha lehet picit színesebben,itt gondolok a lényeges dolgok picit részletesebb bemutatására az olvasónak. Krisztián B.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Hűhaaa köszönöm.:D És a tanácsokat is.:D Megpróbálom részletesebben leírni,bár ezekben nem vagyok olyan jó...Nem elég jó a szókincsem és sok lenne a szóismétlésem, így is elég sok..:/ De most rajta vagyok az ügyön, hogy változtassak, ugyanis eddig utáltam olvasni, most pedig nagyon rákaptam.:D

      Törlés
  14. Nagyon jó lett! *-* :DD Siss a kövi résszel*_*

    VálaszTörlés
  15. nagyon jó lett.siess a következővel.:DD

    VálaszTörlés
  16. nekem tetszett a szemszög, de idegesítő lenne gyakran így olvasni. De az ötletért nagy taps jár neked mert ilyet nem sokan találnak ki. kb 10 fejezetenként tök jó, de amúgy zavaró. Így tényleg több mindent megtudtunk :D (ez csak az én véleményem)a fejezet jó lett és a vége kicsit sablonos lett ezzel a ráköpi amit iszik dologgal, de legalább nem azt írtad, hogy elkezdi törölgetni az arcát és csók lesz meg elméjülnek egymás szemében. az már tényleg nagyon sablon. Az 1. fejezet óta imádom a blogod egyrészt mert jól írsz másrészt mert nem kell egy hetet várni egy új fejezetre ;) látszik az írásaidon, hogy fejlődsz és egyre jobb leszel az írás terén.
    csak így tovább és a végén már a könyvedet fogom a kezemben tartani! ha tényleg érdekel az írás akkor lehet belőle valami, mert van tehetséged


    Egy lelkes olvasód:
    "Szoffe"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.:D Igen gondoltam, hogy nem mindenkinek jön be ez a szemszög, és nem is gondoltam, hogy végig így írom, hiszem mégiscsak a főszereplő szemszögével talán a legjobb.:D A ráköpi amit iszik, dolog az úgy jött, hogy mindig szerettem volna beleírni egy történetbe ilyet mert szerintem vicces, de nem sok ilyen lesz:DDDD Igen a fejlődés, hát valószínűleg az olvasás miatt van, ugyanis eddig csak blogokat olvastam és néhány rosszat is, ami rám ragadt és én is elrontottam az írásom, pl. a másik blogomnál. Most viszont könyveket olvasok.:DD Hűűhaaa a könyvemet? De furcsa így leírni...:D Nem gondolkodtam, sosem azon, hogy majd egyszer írok egy könyvet, mert jelenleg műsorvezetői vagy riporteri pályára utazok, de ki tudja, lehet majd egyszer lesz egy könyvem.:D Úgy, mint rendszeres író, biztosan nem lesz, mert nem az az álmom, hogy író legyek, itt, csak kiírom magamból amit tudok és élvezem.:D Ti pedig állításotok szerint szeretitek olvasni ami hihetetlen öröm számomra.:D Ha meg még komiztok is, az még nagyobb.:D A várás az új fejezetre...hál' istennek nincs sok tanulni valóm, csak csütörtökre és péntekre a többi napom viszonylag könnyű, igazából azt veszem észre, hogy egy szerintem összecsapott fejezet is nagyon tud nektek tetszeni, aminek örülök. Nem mindig van ihletem és kedvem az íráshoz, de ha rámjön akkor minden percben írnék.:DD pusziii.:D

      Törlés
  17. Nagyon tetszik a blogod, várom a fejleményeket. : DD Remélem összefognak jönni. (: Várom a kövit.!

    VálaszTörlés
  18. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  19. úúúú..kedvenc blogom ;3 köviit..GYORSAN!!!

    VálaszTörlés
  20. Ma keztem el olvasni a blogot az elejet vegig sirtam meg sok mas reszt id de imadom rohadt jo a blogod <3 <3 <3 bocsi a csunya szoert de imadom oda vagyok ert pl hamar hozd a kovit ... <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, sosem gondoltam volna, hogy ennyire hatással lehet valaki(k)-re az írásom. Ez megtisztelő.:D Köszönöm.:D További jó olvasást, ma szerintem hozom az új részt.! ;)

      Törlés
  21. Nagyon jól írsz, ma kezdtem el olvasni a történetet, és már várom a következő részt! Nagyon tetszik! És eszedbe se jusson abba hagyni soha!! Nagyon kíváncsi vagyok mi lesz a továbbiakban! :)))

    VálaszTörlés
  22. UHH.....pár napja bukkantam rá a blogodra , de teljesen lenyűgözött!!! Szerintem nem rossz ez a szemszög , bár nekem mindenhogy tetszik.:)
    Remélem hamarosan összejönnek, már eléggé várom a következő részt ! Soha ne hagyd abba .... :D

    VálaszTörlés
  23. Gabi! délelőtt kezdtm el olvasni és azóta olvasom amióta írtam fb-n!
    hihetelenül jó! nem egyszer sírtam el magam! kedvenc blogom lett! iszonytatosan jól írsz! csak már jöjjenek össze.♥
    nagyon-nagyon várom a következőőt!:)

    VálaszTörlés