2013. március 29., péntek

30. fejezet - Boldogság!

Sziasztok! Meghoztam az új részt! Nem lett valami fergetegesen jó, de azért elviselhető! Komizzatok sokat! Pusziiii!! :))


-          Érdeklődve és nagy szemeket meresztve figyeltem a kissé meglepődött Harryt, mintha el is pirult volna, de ebben már nem voltam teljesen biztos. Zayn összehúzott szemöldökkel várta barátja válaszát.
-          Hát, én…izé, elhívtam randizni..- motyogta zavartan. Mosolyogva figyeltem a göndörke piruló arcát és egy kis mosoly suhant át arcán. Zayn összeszűkített szemekkel nézett rá, mire én végigsimítottam karján. Tudom, hogy Harry most nem akarja kihasználni Do-t, mint a többi lányt. Elpirult, alig nyögte ki, hogy elhívta randizni, bejön neki, ezt mindenki észreveszi. Vagy mégsem…
-          Tetszik neked? – vonta fel a szemöldökét a mellettem helyet foglaló fiú.
-          Igen – mondta határozottan.
-          Ajánlom, hogy ne merd megbántani a húgomat, mert annak nem lesz jó vége – közölte kemény hangon Zayn – de vigyázz, és figyelj rá, képes hülyeségeket csinálni – mondta lágyabban és szem forgatva. Kicsit elnevettem magam, na igen képes hülyeségeket csinálni. Mindig azt csinál. Harry bólintott egyet, majd elmosolyodott, mire a kis gödröcskék, amikről barátnőm ódákat zengett már, megjelentek arcán.
-          Ohhh…ez olyan megható volt – törölgettem, mű könnyeit Louis – áldását adta rátok, engem meg megcsalsz! – mondta a mondat második felét megsértődve és ütött egyet Harry mellkasára. A többiekből kitört a röhögés, én pedig pislogás nélkül meredtem a két srácra, végül elnevettem magam. Hosszú órákig beszélgettünk még a srácokkal, elég jól össze is haverkodtunk. Nagyon szimpik és úgy látszik én is nekik. Zaynnel úgy döntöttünk este tizenegy órakor, hogy ideje hazamenni. A többiek maradtak, mert ők úgy jöttek, hogy ott is alszanak. Elbúcsúzkodtunk, majd Zayn puha ujjait, enyéimre kulcsolta és kisétáltunk a kocsihoz. Zayn udvariasan kinyitotta nekem az ajtót, majd becsusszantam az ülésre, barátom meg kerülte a járművet és ő is beszállt. Kedves mosollyal fordult felém.
-          Jól érezted magad?
-          Igen, köszönöm, hogy elhoztál – mosolyogtam rá kedvesen.
-          Igazán nincs mit – mondta s egy csókot lehelt ajkaimra.
-          Elviszel anyuhoz?
-          Nem hozzánk jössz? – kérdezte meglepetten. Szerettem volna hozzájuk menni, de mióta itthon vagyok anyuval olyan keveset voltam, és a kapcsolatunk részleteibe sincs még beavatva, most már ideje lenne.
-          Nem. Szeretnék egy kicsit anyuval lenni – feleltem mosolyogva.
-          Valami baj van? – kérdezte aggódva. Szegény nem érti miért akarok ennyire anyuval lenni. Pedig tényleg csak beszélni szeretnék vele.
-          Nem, dehogy, csak beszélgetni szeretnék vele. Meg amúgy is nagyon keveset voltam mostanában vele és hamarosan megyek vissza Mullingarba.
-          Rendben – mondta és beletaposott a gázba. Fáradt voltam, bármennyire is szerettem volna ébren maradni, szemeim lecsukódni készültek. Egy darabig még bírtam, hogy csak kifele nézek az ablakon és a mellettünk elsuhanó tájat néztem és ahogy a hó szállingózik, majd végül feladtam a harcot és át adtam magam az álom világnak.
Nem tudom hogy-hogy kerültem az ágyamba és nem mellesleg pizsamában, ami jelen esetben egy szürke melegítő nadrág és egy barna baglyos póló volt. A nap élesen sütött a szemembe, kellemetlenül ért ezért gyorsan a párnába fúrtam fejemet. Kipihentnek éreztem magam és felhőtlenül boldognak, arcomra pír és mosoly szökött, mikor eszembe jutott, hogy Zaynnel együtt vagyunk. Elég sokszor gondolok rá. És mindig azon gondolkodom, hogy talán nem rontom el. Megpróbálok a legjobb barátnő lenni. Lassan kipattantam az ágyamból, besiettem a fürdőbe, gyorsan lezuhanyoztam a kellemesen meleg vízsugár alatt, majd fogat mostam, felkötöttem a hajam lófarokba, kimentem a szobába, a szekrényemhez léptem, kivettem egy cső farmert és egy lila hosszú ujjú pólót amin egy LOVE felirat volt, felöltöztem majd, visszamentem a fürdőbe, ki szempillaspiráloztam magam. Gyorsan belebújtam a kis lila mamuszomba és lesiettem a lépcsőn a konyhában tevékenykedő édesanyámhoz. Mosolyogva ültem le a pulthoz és köszöntöttem anyut.
-          Na mesélj, hogyan jöttetek össze? Mi történt? – kérdezte kíváncsian.
-          Hát tegnap este Zaynék lakásában voltunk…- kezdtem és vagy 2 órán keresztül beszélgettünk erről a témáról. Anyu mosolyogva megölelt és gratulált, valamint közölte, hogy örül neki, hogy Zayn a pasim.
-          Mikor mész vissza érettségizni? – kérdezte anya. Hát persze az érettségi, ki is ment a fejemből, pedig tanulnom kell.
-          Egy hétig még maradok, aztán vissza kell mennem, de itthon is tanulnom kell.
-          Értem, van mára programod?
-          Hát talán Do-val elmegyünk valamerre és beszélgetünk, utána pedig lehet Zaynnel találkozom – pirultam el.
-          Rendben, amúgy este Zayn hozott haza és vitt fel a szobádba, én pedig adtam rád kényelmes cuccot – mosolygott rám kedvesen. Még szerencse, hogy nem Zayn öltöztetett át, az milyen ciki lenne már. Oké járunk, de én még nem szeretnék testi kapcsolatot. Ami azt illeti félek, ha meglát ruha nélkül, otthagy és szakít velem, mert undorítóan nézek ki. Mindegy addig húzom ameddig csak tudom.
Felhívtam Do-t és megbeszéltük, hogy délután kettőkor átmegyek hozzájuk, aztán elmegyünk valamerre. Még van két órám addig. Anyuval bolognai spagettit csináltunk ebédre. Hát a szósz nem lett a legjobb, a főző képesség úgy látszik kimarad a tehetség listámról. Mindegy azért ehető volt, de nem kínálgatjuk. Ebéd után leültem a tv elé és bámultam az egyik csatornán futó átalakító műsort, mikor annak vége lett kapcsolgattam az adók között és mire a földön lévő összes agy sorvasztó műsort megnéztem, eltelt az idő és ideje volt készülődni. Gyorsan felmentem a szobámba, egy pillantás a tükörbe, ruha igazítás, táska keresés és végül le caplattam a lépcsőn, felvettem a kabátomat és a csizmámat és elsétáltam Zaynék házához. A téli hideg csípte az arcomat, a hó szállingózott, az utak latyakosak voltak. Arcomról letörölhetetlen volt a mosoly ami reggel óta ott játszadozott, szám akaratlanul is felfelé görbült. Útközben bementem egy édesség boltba és vettem 3 db csokit, a sajátomat egyből ki is bontottam és befaltam. Pont az utolsó falatot nyeltem le mikor megérkeztem az úti célomhoz. Becsöngettem, pár pillanat múlva Zayn anyukája nyitott nekem ajtót. Kedvesen beinvitált, megkínált narancslével, amit elfogadtam ugyanis a csokitól megszomjaztam.
-          És mi újság veled mostanság?
-          Oh, semmi különös, megvagyok, hamarosan érettségi arra tanulnom kell. Még egy hétig itt leszek aztán megyek vissza apához – válaszoltam.
-          Értem, sok sikert az érettségihez -  mosolygott rám – kérsz még valamit inni vagy enni esetleg?
-          Jajj, nem köszönöm, otthon ettem, csak Do-hoz jöttem, megbeszéltük, hogy elmegyünk valamerre – mosolyogtam vissza.
-          Fent van a szobájába – bökött az emelet felé Patricia.
-          Rendben köszönöm, akkor én fel is megyek hozzá.
-          Menj csak – mosolygott. Még gyorsan kikotortam a kistáskámból a csokikat, majd felszáguldottam az emeletre. Odasétáltam Do szoba ajtajához, majd halkan benyitottam, az ágyán feküdt hassal és telefonált, sejtésem szerint Hazzával. Gondoltam meglepem egy kicsit, fogtam magam nekifutottam és rá ugrottam Do-ra, aki ijedtében akkorát sikított, hogy egész London meghallotta. Én persze elkezdtem eszeveszettül nevetni. Még mindig a barátnőmön csimpaszkodtam, aki nyöszörögve próbált lehámozni magáról, sikertelenül.
-          De vadállat, eltörted az összes bordám – nevetett.
-          Mintha te régebben nem csináltad volna ezt – vigyorogtam, majd lekászálódtam róla – kivel beszélsz? – kérdeztem kíváncsian.
-          Ohh bocsi Hazz csak megjött Gigi és eltörte az összes bordám – nézett rám hunyorítva. Én csak elnevettem magam, tudtam, hogy Harryvel beszélget. Az a vigyor az arcán, senki se tudná letörölni róla.
-          Itt a csokid öreglány – dobtam fejbe a csokival, mire egyik kezével engem próbált megütni a másikkal pedig a füléhez tartottam a telefonját – ejnye Harry meg kell szelídítened, nagyon harcias az asszony – nevettem, megállíthatatlanul. Hallottam, ahogy Hazza elkezd nevetni és azt üzeni, meglesz.
-          Ti most komolyan a fülem hallatára kibeszéltek engem?? És mi az, hogy öreglány meg asszony? – nézett rám durcásan.
-          Ez nem kibeszélés csak tanácsadás. És az öreglány csak úgy jött az asszony meg hát Hazz barátnője vagy nem? – kérdeztem vigyorogva.
-          Még nem vagyok a barátnője! – háborodott fel.
-          Így van MÉG nem vagy! – kiabált Harry.  Do elmosolyodott, leendő barátja kijelentésén. Ezek szerint tervezi, hogy Do a barátnője lesz. Szép is a szerelem.
-          Na mehetünk  vagy még turbékoltok egy sort egymásnak a telefonba? – kérdeztem unottan.
-          Fogd be, Zayn a szobájába van menj be hozzá majd szólok ha mehetünk – dobott nekem egy párnát.
-          Na szép, kidob a szobájából mikor ő hívott át – feltápászkodtam az ágyról majd, át sétáltam Zayn szobájába. Mikor benyitottam egy édesen alvó sráccal találtam szembe magam. A takaró már a földön hevert ő pedig egy melegítőnadrágba és egy fehér pólóba hason fekve az igazak álmát aludta. Oda somfordáltam hozzá, lassan ráültem az ágyára, majd vele szemben elhelyezkedtem és mosolyogva néztem alvó, nyugodt arcát. Egy picit mocorogni kezdett karját lendítette hogy még jobban szétterüljön az ágyon, de belém ütközött. Hunyorogva, közben nagyokat pislogva nyitotta ki boldogságtól és álmosságtól csillogó barna íriszeit, majd elmosolyodott.
-          Szia – mondta rekedtes hangon.
-          Szia, ne haragudj nem akartalak felébreszteni – mondtam bűnbánó arccal.
-          Jobban tetted, hogy felébresztettél, a látványért megéri – nevetett, én pedig elpirultam – hány óra?
-          Fél három lesz.
-          Olyan sokáig aludtam? – kérdezte meglepetten.
-          Ma még nem is voltál fent? – nevettem.
-          Nem – mondta s egy gyengéd csókot lehet ajkaimra.
-          Hoztam neked csokit – vigyorogtam.
-          Istennő vagy! – csókolt meg újra.
-          Na mehetünk! – nyitott be az ajtón Do, vigyorogva, de a kezei a szemét takarták.
-          Miért takarod a szemed? – kérdeztem értetlenkedve.
-          Hát, óvatos vagyok, lehet elkezdtetek huncutkodni, nekem pedig nincs kedvem és gyomrom végignézni ahogy a bátyám és a legjobb barátnőm babaprojekteznek – mondta undorodva, mire két párnát kapott az arcába, egyiket tőlem a másikat Zayntől.
-          Nem csináltunk semmit! Ti kiturbékoltátok magatokat? – egy sóhaj kíséretében óvatosan levette kezeit a szeméről majd mosolyogva bólogatni kezdett.
-          Akkor most már mehetünk? – kérdeztem.
-          Igen!
-          Jó, akkor szia Zayn! – nyomtam egy puszit a szájára, mire az ajtó felől egy ’bleöö’ hang jött.
-          Úgy csinálsz, mint aki még nem látott csókolózó párt és, mint aki nem is csókolózott még soha – ráncolta homlokát Zayn.
-          Jó, de akkor is. Te a bátyám vagy, ő meg a legjobb barátnőm…brrr…- borzongott meg. Nevetve keltem fel Zayn mellől majd Do-hoz mentem és bele boxoltam a vállába. Pár perc múlva pedig már kint voltunk a fagyos levegőn.


14 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! (ez is) :D Kövit!:)

    VálaszTörlés
  2. Imáádom*-* Zayn és Gigi nagyon aranyosak együtt és látszik hogy Harry szereti Do-t:) várom a folytatást!:D

    VálaszTörlés
  3. hátez nagyonjó lett *-* :D

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett hozd gyorsan a többit is!!! :)

    VálaszTörlés
  5. VÉGRE! Egymásra találtak. És ebben a szerelem segített nekik. Szegény Gigi mennyi szörnyűségen ment.
    És Zayn is az, mert 1 évig küzdött azért hogy levegye a lányt a lábáról. (Nem rossz értelemben) És kicsit Gigi makacskodott vele. Hogy ő úgy nem tud vele lenni, amíg van egy barátnője. Megértem. Szerintem sokan ilyenek lennének.
    A lényeg, hogy mindkettőjüket megtalálta a szerelem. Annyira jó. És ahogy leírtad, azokat a fájdalmakat, az valami nagyon király volt. Szépen fogalmazol. Meg amikor csókolóztak....Az sem volt semmi.
    Meg azok a vicces jelenetek ebben a fejezetben. "Öreglány", "asszony". És Louis viselkedése. Amikor is "megcsalja". :D
    Már nagyon várom a folytatást! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűűűhaaa! :D Köszönöm, a dicséreteket.:D Hamarosan hozom.:D

      Törlés
  6. Imádom. Minden mondatát imádom a Blogodnak.:D *-* És ne izzélj ha nem kapsz sok komit..csak azért van mert mikor elolvassuk a törit egyszerűen írni is elfelejtünk és csak azon jár az agyunk hogy milyen jó..:D ♥ Ja és kövit de gyorsan.! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg téged imádlak.:DDD Oké, majd megpróbálok nem izélni.xd :DD Hahaaa azért annyira nem jó a történet, h ne tudjatok írni.xd Főleg úgy, hogy mostanában nagyon nem vagyok formában....:D

      Törlés
  7. nagyon jóóó :)))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett imádom:D
    kibeb*szotul jól irsz siess a kövivel :D
    /bocsi a csúnya szó ért/

    VálaszTörlés
  9. Ahww nagyon jo a blogod imadom... otletes talalo es nagyon jol fogalmazol.. Hamar houd a koviit mert k*va jo <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  10. imádom a blogodat!!!:) ma találtam meg..érdemes volt benéznem!
    szerencse hogy volt itthon Nutella..ja ti ezt nem értitek! akkor elmagyarázom.
    szóval.elkezdtem olvasni a blogot...már a bevezetésnél könnyeztem.elővettem a Nutellámat,behoztam magamnak egy kanalat (nem evőkanál,hanem kávés kanál volt!:D ) utána fogtam magam és kanalaztam a Nutellából. körülbelül amikor elértem a szomorú és sírós részekhez,akkor mindig kanalaztam a csábító és finom édességből.mostanra a 800(!!!) grammos finomságból szerintem már csak 500 gramm van. de előtte is ettem már belőle.:DDD de am nagyon tetszik a blogod.imádom! ma találtam rá.egy huzamra olvastam el.és mint ahogy említettem már imádom.:))) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujj köszönöm! :D A nutella az finom.:D nem tudok mit mondani.:D Ilyen kommentet még nem kaptam.:D Örülök, hogy tetszik a blog, remélem a többi rész is tetszeni fog! :) Hamarosan érkeznek azok is,csak jelenleg föciből bukásra állok, és tanulnom kellett...:$ :)

      Törlés