2013. június 21., péntek

35. fejezet - Segítség!

Sziasztok! Nagy kimaradás után, végre sikerült megírnom az új részt! Remélem tetszeni fog! És azt is, hogy kommentelni is fogtok! :)

Az utolsó lapon az első közös képünk volt, még kiskorunkból és a dátum amikor összejöttünk és egy idézet :
„Don’t let me. Don’t let me go.”
Rám nézett gyönyörű, mélybarna íriszeivel, s csak annyit suttogott felém, hogy köszönöm, szeretlek. Szívem egy ütemet kihagyott, olyan érzelmet éreztem benne, mint még
soha. Talán még soha nem voltak ilyen őszinték a szavai. Lelkemig hatoltak. Felém hajolva egy apró csókot nyomott ajkaimra.
Az ajándék osztás után mindenki megtalálta a saját kis társaságát. Én éppen Do-val  beszélgettem, a szülők egymással, Wali gépezett, Zayn pedig Genevaval. Kicsit
zavart a tudat, hogy Zayn a volt barátnőjével beszélget. Az pedig még jobban, hogy itt a szemem láttára, és Zaynék lakásában. A többi családtagon is észrevehető, hogy
nincsenek oda az énekes lányért, de nincs mit tenni, nem vagyunk olyan szívtelenek, hogy kidobjuk Karácsony napján. A másik pedig, akinek egyedül joga lenne kidobni az
Zayn, hisz az ő vendége, végső esetben pedig az apukája.
- Nyugi, nem lesz semmi. Zayn most veled van és téged szeret. – simított végig karomon barátnőm. Egy erőtlen mosolyt küldtem felé, majd visszanéztem a remekül
szórakozó kis párosra. Belülről evett a méreg, miért beszélgetnek ilyen önfeledten? Zayn miért érzi jól magát vele? Talán mégis szereti. A gondolatomra, egyből
lehajtottam fejemet, s kicsit megráztam. Hülyeség. Zayn most velem van, engem szeret. Bár ez nem jelenti azt, hogy nem érez semmit sem Geneva iránt, de tudom az
érzései felém erősebbek.

*Külső személy szemszöge*

Miközben Gigi a féltékenységével küzdött, Zayn Genevával remekül elbeszélgetett. Zaynnek fel sem tűnt, hogy a vele szemben álló lány készül valamire. Pedig így volt.
Egyik pillanatban még önfeledten nevetgéltek együtt, aztán az énekes pacsirta komolyra vette a szót, és kihívta a fiatal fiút a teraszra. Zayn nem gondolta, hogy rossz
lehet ha kimegy vele beszélni, hiszen lehegt olyasmit szeretne neki mondani, amit nem szeretné, ha más is meghallana. Igen így volt, ám nem olyan dolgot osztott meg
vele a lány, mint azt hitte.
- Tudom, hogy most Gigivel vagy, de szükségem van a segítségedre. - szólalt meg végül a lány. Zayn kissé meglepődve nézett rá. A lány sosem kért tőle segítséget és kissé furcsa a helyzet, hiszen mégis csak az exéről beszélünk, nem egy rég nem látott barátjáról. Bár békében váltak el, mégis megvan köztük a kis feszültség.
- Mi köze ennek Gigihez? - kérdezte gyanakodva Zayn. Fejében sok gondolat cikázott. Azt gondolta, talán Geneva mégis szerette őt, és azt szeretné ha visszamenne hozzá.
Vagy, mi van ha esetleg terhes lett a lány, de hiszen lehetetlen, mindig gondoskodott a védekezésről. Nem futna bele abba a hibába, hogy ilyen fiatalon teherbe ejtsen
egy lányt, sem neki, sem a lánynak nem lenne jó. És lehet az életüket tenné tönkre egy gyerek. Persze, ha mégis megtörténne ilyen, nem hagyná cserben az anyukát, vállalná a felelősséget, hiszen ő csinálta.
- Nos, az a helyzet, hogy a pasim nem rég dobott. Szeretném féltékennyé tenni és a te segítségedet szeretném ehhez kérni. Kérlek Zayn nem lenne semmi, csak egy csók előtte. Semmi több. Meg ölelgetni kéne. Kérlek sokat jelentene. Tudom, hogy nem gondolta komolyan ezt a szakítást, még mindig szeret. Csak segíts szembesíteni a ténnyel, hogy még mindig én kellek neki.
- Tessék? Biztos, hogy nem. Nem fogom megcsalni Gigit! Felejtsd el! Sokat küzdöttem érte, egy teljes évig vártam, hogy végre engedjen az érzéseinek. Egy év! Tudod te mennyi idő? Sok, nagyon sok. Nem fogom kiengedni ilyen könnyen a kezemből ezt a kincset. Keress mást, én foglalt vagyok.
- De Zayn nem érted.
- De nagyon is értem, Geneva nem én vagyok a megfelelő ember a hülye kis játékaidhoz! Én foglalt vagyok és szeretem azt a lányt akivel élem az életem. Nem fogom tönkretenni a történetünket egy ilyen húzással, tudod te mennyi időbe telne vissza szerezni a bizalmát? Eleget tanultam abból, hogy az élete negyedét tönkre tettem, nem fogom mégegyszer elkövetni azt a hibát, hogy megutáljon. Nem engem felejts el!
- Nem ez a lényeg Zayn, az a helyzet, hogy rád lenne a legféltékenyebb, én keresnék mást is, de nem hatna. Te a volt pasim vagy, rád tényleg pipa lenne akkor és vissza akarna szerezni engem! - Zayn egyre idegesebb lett, szinte már üvölteni lett volna kedve a lánnyal aki ilyen rosszba akarja keverni. Tudta, ha ebbe belemegy és Gigi rájön, - már pedig előbb- utóbb a titkok kiderülnek - többet nem bízik meg benne és elveszíti, talán örökre. Abba pedig ő belehalna, bármit megtett volna, csillogó barna szemű szerelméért.
- Nem fogok részt venni ebben. Van még exed menj hozzájuk, kérdd az ő segítségüket! Engem pedig hagyj békén. Sőt ha ezért jöttél ide, már mehetsz is, nem fogok segíteni és nem fog változni a válaszom. Semmilyen körülmények között. Meg értetted? És örülnék ha békén hagynál végre minket. Az, hogy nem veszekedéssel váltunk el, nem azt jelenti, hogy puszi pajtások lettünk. Gigit is fusztrálja a helyzet, hogy itt vagy és, hogy veled foglalkozom. Menj el!
- Jól van Zayn, elmegyek, de majd meglátjuk nem változik-e a válaszod! Szia.- mondta a srác fülébe suttogva és egy csókot nyomott arcára. Zayn idegesen húzta el arcát a lány ajkai elől, majd egy nagyot rúgott a terasz korlátjtába, utána fel is jajdult. Farmerja zsebéből előhúzta a cigis dobozát, majd kivett belőle egy szálat, s ajkaihoz emelte, meggyújtotta és egy jó nagyot szívott belőle. A szülei biztosan nem lennének büszkék e tettére, ám másképp nem tudott lenyugodni. Ahogy a nikotin szétáradt testében, úgy nyugodott meg. Bár az, hogy a cigaretta nyugtató hatású, csak pletyka, de Zaynt mégis valamiképp nyugtatta a károsító szer hatása, talán az a gondolat járt a fejében ilyenkor, hogy most már ezzel egyre közelebb vagyok a halálhoz. Nem tudott leszokni róla, pedig még csak nem rég kezdte. A verseny közepén szokott rá. Túl ideges volt, és mivel ő is bedőlt a hírnek, hogy a cigi nyugtatja az embert, gondolta kipróbálja. Aztán egyre többször és többször próbálgatta, míg nem végleg rászokott. A családja nem tud róla, ahogy Gigi sem. Fél elmondani nekik, hisz akár meg is foszthatják őt a nyugottságának okától. S valamilyen szinten izgatta a helyzet, hogy titokban csinál valamit, hiszen ő a Bradford Bad Boy. Minden rossz dolog szinte vonzza, ám annyira mégsem, hiszen Geneva tervébe nem ment bele.

Nem valami hosszú rész, de remélem tetszett!

16 megjegyzés:

  1. Nagyon jóó :) Ne írd le magad :)
    Sztem az nem baj hogyha rövid :) Az a lényeg hogy írtál:)
    Sztem egyátalán NEM sablon a sztorid :)
    Olvasok blogokat (nem keveset :D ) és sztem amiket eddig olvastam mind nagyon jó úgy ahogy a Tiéd is :)
    Majd fejlődsz az írásban :) Ezzel mindenki így van :)
    Ez egy regény lett :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.:)) Én is sok blogot olvasok, tény, hogy ilyet még nem olvastam, de a fogalmazásom sablonos...és nem tetszik...:/ :)

      Törlés
  2. Szia:)
    Igaz,hogy rövid lett,de az a lényeg,amit leírsz benne:)
    Mert a100oldalas unalmat szerintem senki nem szívesen olvasná;)
    Nagyon tetszett ez a rész,akárcsak a többi:)
    Várom a következõt;)
    Livi.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöööm.:) Nagyon aranyos vagy! Hamarosan hozom a kövit, csak gyűjtök erőt...:))) puszii.:) GG

      Törlés
  3. Nekem nagyon tetszeik ez a blog és ez a rész is úgy mint a többi.
    A nővérem nincs oda az olvasásért de amint rávettem, hogy kezdje el olvasni, alig tudta abba hagyni.
    Büszkén kijelenthetem, hogy ennél jobb blogot még életemben nem olvastam! Hajrá csak így tovább! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm.:) Örülök, hogy tetszik a blog.:) De ott oldalt, találsz ennél még jobb blogot is! ;) Én azokat imádom! :D puszii. GG.

      Törlés
  4. Nagyon jó lett.Siess a kövivel.Egy kérdés.Mikor tűnik már el a Zaynnek a volt a barátnője.Nagyon idegesítő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.:) Próbálok, úgy tervezem ma írok új részt, persze ennek a tervemnek még keresztbe tehet a nővérem...A kérdésedre a válasz...Nem tudom.:D Jelenleg ő az egyetlen személy akivel izgalmasabbá tehetem a történetet.:)

      Törlés
  5. nagyon szeretem ezt a blogooooot!!! KEDVENCEM örökké. egyáltalán nem sablon sztori. megtennél egy szívességet nekem? benézel a saját blogomba is ?:)) http://mirrorspotatoes.blogspot.hu/ nagyon örülnék!:) puszi: Kingaxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöööm.:)És persze megnézem a blogod.:)

      Törlés
  6. mikor lesz a kövi rész??:_DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hamarosan.:D Már elkezdtem írni. A napokban lesz remélhetőleg.:D

      Törlés
  7. Szia! Hű! Nagyonis-nagyon boldog vagyok hogy végre megérkezett az új rész! Nem tudom, hogy mondtam-e már de imádlak! Téged is és a blogodat is! Köszönöm hogy színesebbé teszed a minden napjaimat és ez által a blog által megtanultam hogy nem szabad feladni! Az igazság az, hogy én sem vagyok egy modell alkat (már ha érted, hogy mire gondolok) és egy teljesen együtt tudok érezni a főszereplővel! És nem akarlak sürgetni, de remélem hamar hozod az új részt!xxx, Regi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa! Jajj most én is nagyon boldog vagyok, mert egy csodás kommentet kaptam! :) Én meg téged imádlak.:D Ne is add fel, nem szabad. Hamarosan hozom az új részt, már elkezdtem írni, de sokszor nincs erőm, vagy kedvem írni. Mostanában nincs ihletem, ha meg van épp nem vagyok gép közelbe, későbbre meg elfelejtem..De most már hamarosan hozom! :) xx Gabi Gab

      Törlés