2013. július 27., szombat

38. fejezet - Hazugság!

Sziasztok! Itt az új rész, lehet, hogy kicsit összekapott, de ennyi tellett most tőlem. Ne haragudjatok! Jó olvasást, pár Komit dobjatok! ;)



Reggel nyűgösen ébredtem arra, hogy valaki az arcomat simogatja. Próbáltam elhárítani ébresztőm kezét, ám ő makacsul lefogta még gyenge kezeimet. Szemeimet csukva tartottam, hátha még vissza tudok aludni, de tervem meghiúsulni látszott. Barátom mindent elkövetett annak érdekében, hogy felébredjek. Hol az arcomra, hol a homlokomra, hol a nyakamra, hol a számra adott édes reggeli csókokat.
- Tudod, nagyon szívesen kelnék így minden reggel, de annak jobban örülnék, ha még aludhatnék. – Csukott szemmel motyogtam el szavaimat. Zayn kuncogott nyűgösségemen, majd újra elkezdte hadműveletét. 
- Tudod, imádom nézni ahogy alszol, de már majdnem délután egy óra és még nem is ettünk. Anya pedig már kezd aggódni, hogy mi van velünk, Do pedig gyártja a perverz dumáit – mondta, majd éreztem, amint puha ajkait ismét enyémekre tapasztja s ezúttal nem húzta el onnan egy puszi után. Várt, addig ameddig meg nem adtam magam és mohón nem kaptam ajkai után, hogy megcsókoljon. Belemosolygott csókunkba, majd kezét fejem alá tette és beletúrt barna hajamba. Miután elváltunk egymástól óvatosan először csak egyik szememet, majd a másikat is kinyitottam, a fény hirtelen érte szemem így vissza is csuktam egy kis időre, majd erőt véve magamon kinyitottam barnás-zöld íriszeim. 
- Anyukád, az anyukád, persze, hogy aggódik. Do pedig szimplán hülye – mondtam nyújtózkodva. Mosolyogva figyelte ahogy mozgásra késztetem karjaimat, hogy erő szálljon beléjük, majd egy ásítás után ráemeltem tekintetem. Még mindig gyönyörű mosolyával próbált sikeresen elvarázsolni, majd felém hajolt és egy gyengéd csók erejéig összeértek ajkaink.
- Jó reggelt gerlicék, jól kifáradtatok mi? Hosszú volt az éjszaka? – jött be Do vigyorogva a szobába, ezzel megszakítva csókunkat, majd szemöldök húzogatva nézett ránk. Szem forgatva reagáltam barátnőm hülyeségére. Sokszor mindent túlgondol. Lehet túl sokat van mostanában Harryvel. Jó mondjuk érthető, hiszen járnak vagy mi. 
- Megártott neked az a Hazza gyerek! – ingattam a fejem. Majd rávigyorogtam. Valószínűleg jól megvannak egymással, ugyanis Do másról sem bír dumálni, mint Harryről. Olyankor nagyon édes, fülig ér a vigyor az arcán, piros szín ölti be arcát, és zavart. 
- Nem igaz. Harry igenis jó hatással van rám. – Mondta felhúzott orral. 
- Igen nagyobb lett a szád és több hülyeséget hordasz össze, mint eddig. – Szólt bele Zayn is a kis csevejbe. Felnevettem kijelentésén, ám Do már nem tartotta ilyen viccesnek, fogta magát és ránk ugrott. Nyögtem egyet a hirtelen jött nagy súlytól. Csapkodni kezdtem barátnőmet, majd Zaynnel közös erővel ledobtuk magunkról a földre.
- Szerintem nem mozogsz sokat Harryvel, elég nehéz vagy – lihegtem, vigyorogva, mire Do halászott egy párnát és azzal kezdett ütni. Sikoltozva kapálóztam és próbáltam kerülni az ütéseket, több-kevesebb sikerrel. Végül Zayn szedte le rólam ezt a fenevadat. Do kiment a szobából, mi felöltöztünk és lementünk enni. A tegnap esti vacsora maradékból ettünk, hiszen az ebédnek is megfelelt. Miután végeztünk és mindketten jól laktunk, elmosogattam, hogy ne Zayn anyukájának kelljen. A mosogatás után, a nappaliba mentem, ahol Do a tv-t nézte. Lehuppantam mellé a kanapéra, majd fejemet a vállára hajtottam és hosszú hajtincsével játszottam. 
- Mizu van Harryvel? Jól megvagytok? – kérdeztem. Mostanában nem sikerült szóba hozni Harryt és nem is tudom most, hogy is állnak. 
- Jajj, persze. Olyan édes, képzeld egy ezüst nyakláncot kaptam tőle, egy fél szívet. Bele van gravírozva egy H betű, nála ugyanilyen vagy csak neki egy D van belegravírozva. És ezt egy romantikus vacsorán adta oda, és akkor kérdezte meg, hogy lennék-e a barátnője. Hát majdnem elsírtam magam, de aztán tartottam magam. Minden reggel és este beszélünk telefonon, és sokszor találkozunk is. A héten rá szeretném venni anyut, hogy hagy aludjon itt, de félek nem fog belemenni. Apuról nem is beszélve. Ma végre találkozunk, már nagyon hiányzik. Zaynnel mi van? Mi volt az este? Csináltatok valamit? – kérdezte vigyorogva. Nekem az arcomról a kis mosolyom lehervadt. 
- Nem volt valami felemelő éjszakánk. Meglátta a blogomat, én pedig nem akartam neki megmutatni mit írok, és kiakadtam. Végül aztán megmutattam neki. Ő bocsánatot kért állandóan, én pedig megállás nélkül sírtam. Aztán valahogy elaludtunk. 
- De nincs gond ugye? Vagyis, reggel nem úgy tűnt, mintha lenne valami gubanc. 
- Nem-nem, nincs semmi gond. – Rá mosolyogtam barátnőmre majd megöleltem. 
Ezek után csendben néztük a tv-t és popcornt tömtünk magunkba. Zayn egész idő alatt a szobájában kuksolt. Fogalmam sincs mit csinált eddig, ugyanis hangos lépcsőtrappolással jelezte, hogy a medve kijött barlangjából. 
- Csajok el kell mennem, Simon hívott, hogy a srácokkal menjünk be. Valamit mondani akar. Majd jövök. Szeretlek, sziasztok! – köszönt el, majd egy csók után elhagyta a házat. Furcsán néztem Do-ra, volt egy olyan érzésem, hogy Zayn nem mondott igazat. Simon miért pont karácsony napján hívná be őket? Mire észbe kaptam Do már Hazzával beszélt, hogy ha most Simon behívta őket akkor mi lesz a találkozójukkal. Pár pillanat múlva Do arca is furcsa figurát vett fel, majd arca felderült és zavartan vihogott a telefonba barátjának. Kíváncsian vártam, hogy most akkor Zayn hazudott-e vagy sem. Ám Do és Harry nem gondolta, hogy engem majd szétvet az ideg, hogy mi történhetett míg Ő a szobájában volt. Fél óra múlva már körbejártam a házat, vagy épp toporogva vártam mikor teszik már le azt a rohadt telefont. Negyed órával később már a hajamat téptem. Kivettem Do kezéből a telefont és megkérdeztem Harryt, hogy őt is hívta-e Simon. A kis fürtös azt mondta fogalma sincs miről beszélek, mert ő nem kapott semmi jelzést afelől, hogy nekik jelenésük lenne egykori mentoruknál. Idegesen visszaadtam Do-nak a telefont majd bocsánatot kérve tőle és a vonalban lévő barátjától felmentem Zayn szobájába. Összepakoltam a cuccaim, majd még mindig telefonáló barátnőmtől elköszönve hazaindultam. Fogalmam sincs Zayn miért is hazudhatott, de remélem, hogy nem egy lány van a dologban. Igen féltékeny vagyok.


Nos remélem azért tetszett. Szerintetek miért hazudott Zayn??  Dobj egy komit, ha tetszett! És a kinézetről is kérek véleményt! :D
*

16 megjegyzés:

  1. Naon jó! Szerintem perri vAn a dologba !! Utálom azt a lányt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, majd kiderül.;) :D Én se bírom, de ez van el kellene fogadni.:D

      Törlés
    2. Én se bírom Perrie-t :D de remélem Zayn valami meglepivel fog előállni <3

      Törlés
  2. Nagyon jó. Már nem tudok mit írni, mert mindig elnyered a tetszésemet. Remélem, hogy Zayn nem csinál hülyeséget. Siess a következővel!!! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh jajj, közsönöm.:D Talán nem csinál, még én sem tudom.:'D Próbálok sietni.:D

      Törlés
  3. úúúúúú*-*nagyon jó hamar a kövit.:D:D::D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úúúúúú köszii.:DDD Megpróbálok sietni.;)

      Törlés
  4. Oh.....már.várom..........a.kövit....a.kinézet.egyszerűen.mesés
    Hamar...kövittt

    VálaszTörlés
  5. Mint mindig, most is nagyon-nagyon jó lett:)) hozd gyorsan a kövit;) Zayn szerintem valami meglepivel készül, a kinézetről pedig annyit, hogy szép:) a fejléc különösen tetszik;) A BSE-t pedig én is imádom!!! <3 xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööm.:) Próbálok sietni.:D Hát ki tudja.:D Köszönöm, én magam csináltam a fejlécet.:DDD xx

      Törlés
  6. Nagyoon jó lett! ^^ Remélem Zayn meglepetést szervez neki, mert ha nem Én tekerem ki a nyakát! :D
    hamar hoz a kövit! :)) Imádom a blogod!
    A Stole my heart-ot be fogod zárni? :/ Szerintem nagyon jó volt, én imádtam azt a blogodat is. :)
    puszi: Fanni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.:) Hát majd meglátjuk, lehet nyaktekerés lesz.;) Próbálok sietni!
      A Stole my heart-hoz lehet írok még pár részt és befejezem, már nem tudom írni..nem érzem magaménak a történetet...:/ De köszönöm, hogy azt is szeretted! :)

      Törlés
  7. Itt egy kis meglepetés: http://www.iwantyou1d.blogspot.hu/2013/08/dijacska.html :DDD Remélem, ez segít a történet írásában :)

    VálaszTörlés