2013. szeptember 15., vasárnap

42. fejezet - Az első!

Sziasztok! Meghoztam a legújabb, friss és ropogós részt. Remélem tetszeni fog.Nem lett a leghosszabb, de talán megteszi.:)  Nem rizsázok tovább. Jó olvasást! ;)




* Gigi Sparks Szemszög*

Ahogy Zayn berontott a szobámba, s sírva szinte térdre rogyott, egy világ omlott össze bennem. Lelkem mélyén repestem az örömtől, hogy itt van és elmondta semmit sem gondolt komolyan, de az, hogy megcsalt akaratlanul is valahogy jobban elvakította a boldogságot. Mi lenne a helyes döntés? Hagyjam figyelmen kívül ezt az egészet és újra legyek vele? Nem merek kockáztatni. Szívem összefacsarodik az előttem térdelő széttört fiú láttán. Szerelmet vallott, önszántából. Pillangók csak úgy dübörögnek a testemben. Mit tegyek? Elengedhetek egy ilyen srácot? Hagyjam a sorsa a döntést és most szakítsak, aztán, ha Isten is úgy akarja újra együtt leszünk? Bízzak a véletlenben? Tegyem meg amit sokan mások? Vagy hallgassak a szívemre és menjek vissza hozzá? 
- Gigi t-te is szeretsz? Mondd, hogy szeretsz! Kérlek! – A szívem szakad meg könyörgő hangjától. Mély határozott hangja, most nagyon is határozatlan. 
- A pokolba is, hogy ne szeretnélek Zayn?! De miért- miért ilyen nehéz nekünk ez az egész? Évek óta küszködünk! Mit akarsz mit tegyek? Nem tudom képes leszek-e mindig is elviselni a kirohanásaidat. Nem tudom, hogy kezeljem Genevát. Az exed, de te mégis vele találkozgatsz, nem azt mondom, hogy ne lásd többet, de látod most is mi lett belőle. Mi lesz később? Mindig vissza kuncsorgod magad? Próbálok változni, de nehéz. Állítsak közénk falat? Nem tudok, mert akármennyire is utállak most ebben a pillanatban, csak arra tudok gondolni, hogy csókolj már meg végre és légy velem boldog, mert kibaszottul szeretlek! A francba is annyira függök tőled. Miért érzem azt, ha nem vagy velem nincs levegőm? Csak kapkodok utána, de mintha elfogyott volna. Viszont, ha itt vagy mellettem, megtelik élettel minden. A szívem olyankor úgy kalapál majd kiesik, azt várja mikor csatlakozik az üteméhez a tied, mikor száll együtt a két szív, mikor egyesülnek már végre? Annyira szeretnék megfelelni neked, mégis én esek pofára. Az elmúlt pár napban, de főleg pár órában, azt kívántam bárcsak szabadulni tudnék ettől az érzéstől. Bárcsak egy pillanat alatt kitörölhetném az összes érzésem irántad. Aztán rájöttem, hogy az rosszabb lenne. Nem bírnék ki nélküled semmit. És tudod miért? Mert szeretlek. És elnézem minden hibádat, minden kitörésed el fogom nézni, minden egyes bántó szavadat, mert az életemhez tartozik. Hozzád tartozok. – Szerintem soha nem beszéltem még így senkivel, soha nem mondtam el neki mit is érzek igazán. S most mindent megtudott. Mit gondolok, mit érzek, mi bánt, mi okoz örömet. Talán bőgve és megtört hangon mondtam el neki amit szerettem volna, de Őt nem érdekelte. Könnyes szemekkel néztünk egymásra. Bocsánatkérések közepette, csókolt meg. Az én kis éltetőm pedig, ha eddig nem dobogott volna elég gyorsan, most olyan ütemre kezdett, azt hittem tényleg elrepül és többé nem száll vissza belém. Zayn olyan erősen szorított magához azt hittem szétroppant és a végén két darabban végzem. És hogy mindez érdekelt-e? Kicsit sem. Puha ajkainak gyengédsége, cirógatása minden gondom-bajom elfeledtette velem. Nyelve lassan átfurakodott ajkaim közt, majd vad csatába kezdett az én nyelvemmel. Kiskoromban undorítónak találtam a csókolózást, de csak, mert nem tudtam milyen is az, ha valaki nélkül fogy a levegőd, s az Ő csókjának íze, becézgetése életet ad. A csók egyre hevesebb lett, majd miután zihálva elváltunk egymástól épp, hogy csak egy levegővételnyi időm volt, s ajka újra enyémre tapadt. Keményebben tépte ajkaim, de én is többre vágytam, lassan az ágyra döntött. Egyik keze a hátamon pihent, másik derekamat fogta. Miután fölém kerekedve, épségben zuhantunk mindketten a puha anyagra, csókunkat megszakította majd mélye a szemembe nézett, elmosolyodott, majd egy kisebb puszit nyomott számra. Lejjebb haladva végigcsókolta állvonalamat, majd fülem mögé lehelt egy gyengéd csókot, s végül nyakamat ostromolta édes ajkaival. Itt-ott kissé megszívta, mire egy jóleső nyögés szökött ki számon. Egyik kezével pólóm szegélyét birizgálta, majd mikor rám nézett és egy kis mosollyal és bólintással jeleztem neki, levette rólam a felesleges ruhadarabot. Arcom egyből piros árnyalatot vett, bőröm égett ahogy végignézte felsőtestem. Zavarban éreztem magam, de tudtam ez csillapodni fog, csak kell egy kis idő. Mosolyogva csókolt meg. Ez kellett ahhoz, hogy én is erőre kapjak és szerezzek annyi bátorságot, hogy megszabadítsam a tökéletes testét takaró felsőjétől. Végignéztem rajta, hogy nemrég Ő is tette, majd újra édes csókban forrtunk össze. A szívem hevesebben vert mikor megéreztem ágyékát csípőmnek nyomódni. Kezét levezette melegítőmhöz, majd lassan kezdte lehúzni rólam. Miután nadrágom is földet ért, saját farmerét kezdte kigombolni majd útjára engedte a többi ruhadarab mellé. Újra fölém mászott, majd ajkaival enyémet becézte. Édes csókjaival mindent elfeledtet velem. S határtalan izgalom fogott el mikor nagy keze hátam közepe felé araszolt, majd elérte melltartóm kapcsát és egy könnyed mozdulattal kikapcsolta azt. Szemembe nézve kezdte lassan eltávolítani a testemet fedő anyagot, majd mikor éreztem már nincs sok hátra, hogy majdnem minden testrészem teljesen feltárjam előtte, becsuktam a szemem és kezemet az szemeimre szorítottam. Nem akartam látni a reakcióját. Nem akartam látni rajt az undort. Apró kezeimet levezette arcomról, majd a melltartó pántját áthúzta karomon. Miután pár másodperc után sem történt semmi, kinyitottam először egyik, majd másik szemem is. Szemei csodálattal voltak tele. 
- Gyönyörű vagy bébi. – Puszilta meg számat. – Ha akarod leállok, csak szólj! – Nemlegesen ráztam a fejem. Le akartam feküdni vele. Itt és most. 
- Nem kell leállni, szeretném én is. – Gyönyörű íriszeibe nézve suttogtam szavaim. 
Lassan minden ruhadarab lekerült rólunk, s életem legszebb pillanatait éltem át, Vele. Elmerülve egymásban éltük át az extázist, és rájöttem az életem árán sem engedem el magam mellől ezt a csodálatos fiút. Követünk el hibákat, de tanulunk belőlük. Zayn tudja mit követett el, de tanult belőle. A külvilág megfagyott körülöttünk ahogy a csúcson találkoztunk, majd percekkel később, lihegve egymás karjaiban találtunk nyugalomra. A takarót meztelen testünkre terítve feküdtem Zayn mellkasán, majd felnéztem rá és egy édes csókot kezdeményeztem. Viszonozta csókomat, majd egy aranyos puszival zárta le. Szívem még mindig őrülten dobogott, és bőröm még mindig szenvedélytől égett. Nem bántam meg. Életem első szexuális élményét, életem szerelme valósította meg. 
- Annyira szeretlek. Soha többé nem fogok úgy viselkedni. Szörnyű volt. Annyira sajnálom bébi. Ne haragudj rám. – Apró puszik között mondta el bánatát, én pedig mosolyogva élveztem, majd mikor már századjára kért bocsánatot, két kezem közé fogtam arcát és megcsókoltam.
- Szeretlek.


Remélem tetszett, ha nem az se gond. Örülök, hogy elolvastad.;) Azt hiszem ezt nem igazán lehet +18-asnak titulálni, mivel olyan nagy részleteket nem írtam le szóval ezért, sem figyelmeztettem senkit az elején. Na meg, hogy nehogy lelőjem a poént, gondolom nem sokan számítottatok ilyen részre mostanában.:D Jó tanulást.;) puszi Gabi Gab.:)

22 megjegyzés:

  1. nagyon jó;) siess a kövivel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm.:) Megteszek minden tőlem telhetőt, hogy hamar hozzam.;)

      Törlés
  2. Te aztán fel dobtad a mai napomat, roszul indult, most meg hogy elolvastam kicsit jobban érzem magam. Köszönöm neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Jajj te meg az enyémet ezzel a kis kommenttel.:)) Igazán nincs mit köszönnöd.:)) <3 puszi Gabi Gab

      Törlés
  3. Egyszerűen Imádom *-*
    Nagy boldog vigyor ült ki arcomra mikor a végét elolvastam imádtam nagyon ügyesen összeírtad mit is érez Gigi Zayn iránt*-*
    IMÁDTAMM :) Siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia! A történet szereplő pedig téged imádnának, ha el tudnák olvasni a kommentedet:)Köszönöm, hogy írtál.:) Szerintem kicsit jobban is le lehetett volna írni az érzéseket, de ennyi tellett tőlem, valamint, kicsit Gyönyörű sorscsapás feelingje van, mert azt olvastam és kijelentem az a kedvenc könyvem! *-* Próbálok sietni.:) puszi Gabi Gab.:))

      Törlés
  4. Nagyon-nagyon jó!*-* A hideg többször kirázott! Imádom, ahogy fogalmazol! :") Nem vártam volna, hogy ilyen lesz pont most benne, de nagyon tetszett!:) <3 Csak így tovább!! :)) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia! Köszönöm.:)) Jajj ez meglepett, talán még nem is írták, hogy kirázta volna őket a hideg a történetem olvasása közben. Én azért még javítanék a fogalmazásomon, így nem imádom, de örülök, hogy neked megfelel.:) Hát én sem számítottam rá, hogy ilyen részt írok, mostanában úgy gondoltam lehet ki is marad a történetből. Remélem sikerül így folytatnom, vagy még többet fejlődnöm.:)) Gabi Gab.:)<3

      Törlés
  5. Hát...:) Erre nem számítottam. azt hittem Gigi elküldi Zaynt a francba,de nem így lett.:) Remek volt,csak mint a többi. Következő részt akarok,itt,és most! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Igen, nos az első ötletem az is volt, de aztán olvastam a Gyönyörű sorscsapást, így változott a terv. Remélem azért megfelel a többségnek.:) Hamarosan talán össze tudom hozni a kövi részt.;) Puszi Gabi Gab

      Törlés
  6. Megjött a titkos rajongód!:Dd
    Tetszik,hogy nem írtad le részletesen a szexuális részt mégis át tudom érezni azt amit éreztek! Ennyi belőle tökéletesen elég volt! Nem is kell leírni, hogy így-úgy simogatta a mellem vagy mást. Ez a történet így PER-FECT!:3 Imádtam!-->Imádom!-->Imádni fogom!-->IMÁDLAK<3
    Siess!:)))
    ~TitkosRajongód

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Jajj már vártalak.:D
      Első gondolatom mikor még elkezdtem a blogot az volt, hogy majd részletesen leírom a szexuális jelenetet. Aztán később mikor, úgy a középénél tartottam a történetnek, rájöttem felesleges lenne és valamilyen szinten undorító is egy ilyen történetbe. Szóval maradtam a szolidabb leírásnál.:)
      Én is imádlak, amiért ilyen kis cuki vagy, hogy mindig írsz nekem.:) Próbálok sietni. Gabi Gab. :) <3

      Törlés
  7. Hello!:)
    Mivel imádom a blogod és ahogy írsz, itt egy kis meglepetés: http://norawagner-and-zaynmalik.blogspot.hu/2013/09/masodikharmadik-dijam.html

    Puszi Daniella xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia! Jahhjajjj elkényeztettek, most már komolyan.:D Nem is érdemlek annyi díjat amennyit kapok.:) Köszönöm.:) puszi Gabi Gab.<3

      Törlés
  8. Úristeeen! :O Ez valami elképesztően jó *-* Imádom ezt a blogot, ahogy írsz! Legjobb! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Úristeeen! Köszönöm e kedves szavakat.:D Köszönöm, hogy imádod.:) puszi Gabi Gab.:) <3

      Törlés
  9. Mit is mondhatnék... csak ugyanazt, amit mindig! Annyira tökéletes lett! A címet igazából nem tudtam hova tenni, de ahogy haladtam a sztorival, úgy kezdtem megérteni, hogy mit takar ez 'Az első!' alcím. Hát... igazából mást nem tudok mondani! Ja igen, még az előző részhez írt komimhoz a válaszodra reagálnék: köszönöm az őszinte vélemény a blogomról, igyekszem oda figyelni ezekre a dolgokra, és szerintem ahogy közeledem a vége felé, egy kicsit sikerült javítanom a dolgokon. Mindig oda figyelek, hogy minél több leírás legyen benne, és hogy minél hosszabb legyen... Szóval hálás vagyok, amiért elmondtad az őszinte véleményedet! Köszönöm!xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia! Vártam már a kommented.:)) Tökéletesnek nem nevezném, így visszaolvasva kicsit összecsaptam a végét...
      Sajnos még mindig nem jutottam el a történeted végéhez, egyszerűen mostanában nincs is kedvem olvasni. Meg most elolvastam nem rég a Gyönyörű sorscsapást, és miután elolvastam valamit, mindig tartok szünetet.:'D Talán azért , hogy fel fogjam mi is volt a történetben.:D Igazán nagyon szívesen segítettem, ha bármi tanács kell nyugodtan írj.:) Azt nem ígérem, hogy tudok is segíteni, de próbálkozok.:D puszi Gabi Gab

      Törlés
  10. Nagyon tetszett. Örülök, hogy kibékültek és minden rendben van. Jó lett. Siess a következővel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy tetszett, nem biztos, hogy minden rendben is marad.:) Az új rész már fent is van.;) puszi Gabi Gab.:)

      Törlés