2013. október 28., hétfő

46. fejezet - Egy fokkal feljebb!

Sziasztok! Meghoztam az új részt! Remélem megelégedtek vele.:) Kíváncsi vagyok mit gondoltok, szóval most írjátok meg nekem, nagyon kérlek titeket.:) Jó olvasást! ;)



Do dühben forgó szemeivel találtam szembe magam, mikor oldalra fordítottam tekintetem. Hirtelen elkapott a bűntudat. Megcsaltam a barátom.
- Do félreérted. Nem történt semmi. – Kezdtem a védekezést. Barátnőm felhúzta a szemöldökét, és hitetlenkedve rázta a fejét.
- Ezt te sem gondoltad komolyan Gigi. Itt smároltatok. És, ha nem én jövök, hanem mondjuk Jack, vagy Jess? Akkor mi a fenét mondasz nekik hmm?? – Do egyre idegesebb lett. Tudom, hogy csak nekünk akar jót, és nem akar egyikünket sem megbántani.
- Ez nem igaz, Ő csókolt meg engem. – Vágtam rá gyorsan. Zayn gúnyosan nézett rám.
- Na mintha te annyira ellenkeztél volna. – Igaza volt Zaynnek. Nem ellenkeztem, de egyszerűen képtelen vagyok ellen állni neki.
- Akkor is te vagy a hibás. Kihasználtad a gyengeségem. –Ütöttem meg a mellkasát. Zayn azzal a csajokat olvasztó félmosolyával fogta le a kezeimet. Majd a fülemhez hajolt és belesuttogott:
- Erről beszélek. Elgyengülsz a közelemben, még mindig hatással vagyok rád. És még mindig szeretsz. – Zihálva löktem el magamtól. Próbáltam  a légzésem a rendes ütemére állítani, de Zaynnel a közelemben nehéz volt. Do még mindig ott állt és várakozva nézett ránk.
- Tudjátok, nem értelek titeket. Látszik rajtatok, hogy még mindig oda meg vissza vagytok egymásért, minek kínozzátok egymást? Ahh…mindegy menjünk vissza, most már biztosan gyanakodnak. – Fordult meg és elindult a konyha felé. Zayn intett nekem, hogy menjek csak. Elindultam, de félúton megálltam, aminek következtében Zayn nekem jött.
- Mi..a? Most mi van? – kérdezte fáradtan. Már elege lehetett a kifogásokból.
- Talán, nem együtt kéne visszamennünk. – Mondtam ki, ami zavart. Zayn először valószínűleg hülyének nézhetett, aztán végül egy sóhaj kíséretében bólintott.
- Rendben, menj előre, kicsit később megyek én is. – Bólintottam egyet, majd elindultam az ebédlő fele. A kis csapatunk még mindig ott volt és önfeledten beszélgettek. Megkönnyebbülten vettem észre, hogy Jack is becsatlakozott a témába és jól érezte magát. Zavartalanul leültem a helyemre, Jack pedig az asztal alatt összefonta ujjainkat és a térdemen pihentettük kezünket. Rámosolyogtam, ő pedig egy puszit lehet az arcomra.

Miután hazaértünk, az ebédről, - amit végül átvészeltem, bár kissé feszülten – Jack felajánlotta, hogy aludjak nála. Nem utasítottam vissza ajánlatát, hiszen már rég voltunk együtt kettesben. Összeszedtem pár cuccomat, majd elindultunk hozzá. Kicsit fáradt voltam így csendesebb voltam a szokottnál. Az autóban kicsit elbóbiskoltam az út alatt.
A házhoz odaérve Jack kicsit megrázta a vállam, hogy keljek fel. Még pár másodpercig pislogtam aztán kapcsoltam és kiszálltam a kocsiból. A lakás, mint mindig most is gyönyörűen nézett ki. Minden csillogott villogott. Jack mintha rendmániás lenne. Bár ez számomra nem nagy gond, én is szeretem a rendet. De azért, ha kupi van több mindent megtalálok. Jack és én igazából két külön világban élünk. Ő megszokta a csendet a magányt, a rendet, mindig az a kiegyensúlyozott, határozott ember volt. Én pedig Zayn mellett el kezdtem élni az életem, néha bulikba is jártunk, Do-val is mindig hangoskodtunk, utálok rendet tenni a szobámban, és határozatlan is vagyok. De ahogy mondani szokták, az ellentétek vonzzák egymást.

Azt est folyamán kicsit romantikáztunk, majd egy közös fürdőzés után egy kellemes éjjelt töltöttünk el.
Reggel mikor felébredtem Jack még mellettem aludt. Kikeltem az ágyból majd a konyhába mentem egy csésze kávét készíteni. Elgondolkodva néztem ki az erkélyre nyíló üvegajtón, s hirtelen bűntudat kerített hatalmába. Tegnap délután Zayn megcsókolt, és én nem ellenkeztem. El kellett volna löknöm magamtól. Megcsaltam Jacket, később pedig bűntudat nélkül lefeküdtem vele. Szörny ember vagyok.
A sírás fojtogatott. Pár könnycsepp végül legördült arcomon, amiket gyorsan le is töröltem. Két meleg kezet éreztem derekamon, majd egy felsőtest nyomult hátamnak, s az illető egy csókot adott nyakamra. Mosolyogva fordultam meg, majd egy gyengéd csókot váltottunk.
- Sok dolgod van ma? – kérdeztem nyakát átkarolva. Kék íriszeibe nézve, nem fogott el az a bizsergető érzés, mint annál a bizonyos barna szempárnál. Nem vesztem bele a szemek varázsába, az érzelmek, törődések, szeretetek varázsába.
- Igen, van pár dolog amit el kell intéznem, de az este ígérem a tiéd leszek. – Mondta mosolyogva, majd megcsókolt. Mosolyogva bólintottam egyet majd töltöttem magamnak kávét.

A nap további részét Do-val töltöttem. Elmentünk vásárolni, kicsit pletyiztünk és megbeszéltük mi is volt az a tegnapi eset. Do nem nagyon értette, hogy mégis mi a fenéért vagyunk külön, ha egymást szeretjük, de én hevesen tiltakoztam mikor kiejtette, hogy szeretem Zaynt. Meg mondtam, hogy Jack-et szeretem. Az csak egy kis gyengeség volt, mert rég láttam a bátyját és elkapott a vágy. Természetesen akárhányszor találkozok vele elkap a vágy és elárasztanak az érzelmek, de erről Do-nak nem kell tudnia. Én bízom benne, hogy Jack-nek sikerül elcsábítania, és a végén beleszeretek. Tudom, hogy ő megadja nekem azt a hátteret, azt a nyugodt életet amire szükségem van. Itt nem a pénzre gondolok. Hanem arra, hogy szeretetben élek, aggodalom nélkül. Nem kell majd attól félnem mikor is bánt meg, vagy, hogy esetleg megcsal. Soha életemben nem nézném ki belőle.
Do-nak megemlítettem, hogy ma este ismét Jack-nél leszek, és gondoltam meglepem drága páromat, valami szexi fehérneművel és ruhával.
Pár órán keresztül jártuk a boltokat, végül egy vörös combközépig érő testhez simuló ruhát és egy tűzpiros magassarkú cipőt vettem.
A fehérnemű boltban Do hozta nekem a mama bugyikat, miszerint Jacknek megfelel ez a fajta „szexiség” is. Szerinte nem értékelné a normálisabb darabokat. Ám Do nem ismerte őt. Én viszont igen. És tudom, hogy nagyon is tetszeni fog neki az a kis falatnyi fehérnemű amivel megszeretném lepni.
- Nem értem miért akarod elbűvölni. Tök unalmas az az ember. Azt sem értem, hogy állhattál vele össze. Egyáltalán van tőle tudod…orgazmusod? Mert amilyen unalmas az az ember én ki nem nézem belőle, hogy téged eljuttat a csúcsra. – Rázta a fejét barátnőm. Hihetetlen, most az egyszer megsértődtem rá.
- Do fejezd be. Szeretem őt, és egyáltalán nem unalmas, sok izgalmas dolgot szoktunk csinálni. Igaz mostanában keveset voltunk együtt, mert sok volt a munkája, de ettől függetlenül remek ember. – Védtem meg páromat. Tényleg sok mindent szoktunk csinálni…
- Képzelem micsoda izgalmas lehet vele az élet. Mondd csak, neked nem hiányzik egy kicsit a pezsgés, az élet. Nem csak az a csönd és punnyadás amit vele élsz át. Ki nem bírnám…brrr. – Rázkódott meg hirtelen. Már a fejemet fogtam tőle. Komolyan miért kell ennyire bántania őt?!
- Oké, Do fogadd el, hogy én vele vagyok és szeretek vele lenni. Szeretem őt. Szeretem azt a nyugit ami körülötte van. Szeretek mindent ami vele jár. És nem érdekel mit mondasz. – Vágtam a fejéhez. Természetesen nem kiabáltam, csak felvilágosítottam a tényekről.
- Oké-oké. Értem. Szereted. – Emelte fel a kezeit megadóan.
- Igen, szeretem. – Nyomatékosítottam szavait. Tényleg szeretem Jacket. Érzem, vagyis kezdek beleszeretni.
- De nem jobban, mint a bátyámat –mondta csintalan mosollyal az ajkán. Inkább csak mosolyogva megráztam a fejem, és kicsit meglöktem a vállánál.

Miután barátnőmtől elköszöntem, hazamentem átöltözni, és vártam, hogy Jack értem jöjjön. Azt mondta este nyolckor itt van értem és van egy meglepetése. Elképzelésem sincs mi lehet az, de azt tudom, hogy én is szeretném meglepni.
Megfürödtem a narancsillatú tusfürdőmet használva, majd az ágyamra kitett új ruhadarabokat vettem fel. Kis sminket vittem fel, viszonylag hibátlan bőrömre, majd a hajamat begöndörítettem, s megnéztem a végeredményt a tükörben. Kétségtelenül jobban tetszettem magamnak, mint bármikor. Már kezdek megbékélni magammal. Rájöttem el kell fogadnom magam úgy ahogy vagyok. Nem tehetek ellene semmit.

Pontban nyolckor csengettek, én pedig rohantam le a lépcsőn. Édesanyámnak egy puszit nyomtam arcára, majd jó éjt kívánva neki kiléptem az ajtón. Jack öltönyben várt rám, s mikor meglátott hatalmas mosoly terült szét arcán, amitől én ajkaim is felfelé görbültek. Egy rövid csók erejéig eggyé váltak ajkaink, majd elindultunk a kocsi fele.

Egy kis étteremnél álltunk meg, majd besétáltunk. Nyugodt kis hangulata volt, az egész étterem cappuccino színben úszott, néhol sötétebb barna színnel virágok rajzolódtak ki a falakon. Az asztalok kör alakúak voltak. Mindegyik asztalkán egy-egy gyertya és étel, ital lapok helyezkedtek el. A pincér az asztalunkhoz vezetett minket, Jack rendelt pezsgőt és kértünk egy kis időt, hogy az ételt is ki válasszuk. Mosolyogva koccintottuk össze poharaink széleit, majd egy kisebbet kortyoltunk a hűtött, alkoholos italból.
A pincér pár perc múlva visszajött, mi pedig lediktáltuk a rendelésünket. A fiatal srác feljegyezte, majd el is sietett.

Talán tíz percet kellett várnunk és ki is hozták a rendelést. Halkan elkezdtük az evést. Majd miután már mindketten jól laktunk Jack a poharát emelte.
- Kettőnkre, az estére, és arra, hogy egy ilyen gyönyörű lány a párom. – Mosolygott rám. Bókjától elpirultam, s lesütöttem szemeimet. Összeérintettük poharainkat, majd kortyoltunk a finom italból. Az alkohol sietősen csúszott le torkomon, felégetve annak útját. Jack egy kicsit fészkelődött, majd intett a pincérnek. Értetlenül figyeltem az eseményeket, majd miután a pincér odaért egy kis tálcát hozott oda és egy vörös rózsa volt rajta. Meglepődve néztem Jackre. Mire készül?
- Gigi, - szólított meg – tudom még csak pár hónapja vagyunk együtt, de úgy érzem megtaláltam benned a társamat. A társamat az örök életre. Nagyon megszerettelek ezalatt a rövid idő alatt és úgy gondoltam, tegyük egy fokkal feljebb a kapcsolatunkat. – Felállt az asztaltól, majd levette a kis dobozkát a tálcáról, és letérdelt elém. Kezeimet a szám elé kaptam, mikor rájöttem mit is szeretne. MEG FOGJA KÉRNI A KEZEM. Bepánikoltam. Most mit tegyek? Szeretem őt, de nem szeretnék megházasodni. Fiatalnak érzem magam rá. – Gigi, az egész lényege, hogy szeretném, ha összekötnéd velem az életed. Nem azt mondom, hogy házasodjunk össze már holnap, hiszen várhatunk, csak szeretném, hogy tudd komolyan gondolom veled ezt a dolgot. Szóval Gigi Sparks, hozzám jössz feleségül? – kérdezte, s kinyitotta a gyűrűsdobozt. A szívem kalapált. Most mit tegyek. Szeretem annyira, hogy hozzámenjek? Felejtsem el végleg Zaynt és menjek hozzá ehhez a remek emberhez, akit meg sem érdemlek?

Nos remélem tetszett ez a rész. Várom a véleményeket, mostanában tudom nem szoktam kérni kommenteket, de most kérek. Minden kedves olyan olvasótól aki még szereti ezt a blogot és olvassa, tényleg kíváncsi vagyok, hogy a mostmár 99!!!!!!!!! feliratkozóból hányan is olvassák még a blogot.:) Természetesen megértem aki telóról olvassa, de aki gépről az legyen szíves dobni egy komit, amiből tudom, hogy nem csak 10-en olvassák a blogomat.:) Nagyon köszönöm, ha megteszitek.:)
ui.: Kövi rész még nem tudom mikor lesz.:)

29 megjegyzés:

  1. imadooom:X:X...annyira jol irsz!!..orvendek,hogy ratalaltam a blogodraaDX

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy imádod.:) Én azért nem nevezném olyan jónak.:D De legalább nektek tetszik.:) puszi Gabi gab

      Törlés
  2. Szia:) Én is rendszeresen olvasom a blogot, egyik kedvenc.! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Na, ennek örülök. Köszönöm, hogy írtál.:)) puszi Gabi gab

      Törlés
  3. Úristen! Én tudtam!!! Úgy tudtam! És mielőtt az mondanád, hogy: Boszorkány! (mert mondták már párszor), a pasi azt mondta meglepetésre készül, aztán elvitte vacsorázni. Lehet, hogy csak én vagyok ilyen, de valamiért éreztem, hogy ez lesz :D Istenem, milyen ciki lesz, ha ott nyilvánosan nemet mond! Mert ugye nemet mond? Vagy igent, utána rá két napra meg szakít vele? Az kevésbé ciki:/

    Ui.: Most akkor is írtam volna komit, ha nem kéred :) Egyébként pedig imádom a blogod, tudod, ,,nagy rajongó" vagyok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia kedves Vacak. Aaaah így már nem is olyan jó, hogy tudtad.:( :DDD Nem vagy boszorkány, csak vannak megérzéseid, amik be is jönnek, nekem is sokszor vannak.:D Hogy igent mond-e vagy sem, majd még eldől.:D Bár én már tudom, csak le is kéne írnom majd valahogy.:DDD Igazából, attól még, hogy nemet mond, nem biztos, hogy szakítanak.:DDDD Lehet, hogy megbeszélik ezt az egészet és együtt maradnak.:D

      Örülök, hogy tetszik a blog, és hogy írtál kommentet, hihetetlenül jól esik.:) Puszi Gabi gab

      Törlés
  4. őőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőő......azigen :DDD hát ez nagyon tetszett, remélem nemet mond, mert az szórakoztató lenne...:') de ha igen annak is érdekes vége lehet :) nagyon várom a köv részt, siess vele ahogy tudsz!!!! <3
    puszii<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia! Örülök, hogy tetszett. Majd még elválik, hogy mit is válaszol.:D Én már tudom, és biztosan érdekes lesz...vagyis...remélem. És váratlan meglepetések is lesznek.:D puszii Gabi gab

      Törlés
  5. Azta, erre nem számítottam. Nagyon remélem, hogy nemet mond, hisz a vak is látja, hogy Zayn a neki való ember és odavannak egymásért. Remélem, hogy hamar rendeződni fog minden. Imádom a blogodat. Siess a következővel!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia! Na örülök, hogy meglepetést okoztam.:D Miiéééért akarjátok, hogy nemet mondjon?? Olyan szép pár.:( :D Örülök, hogy tetszik a blogom.:D Sietek ahogy tudok, meg ahogy lesz kedvem írni.:D puszi Gabi gab

      Törlés
  6. Nagyon szerettem ezt a részt, remélem elutasítja! Xd <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy tetszett.:)) Hamarosan kiderül mit mond neki.:D puszi Gabi gab

      Törlés
  7. Úristeen! Először is reméltem, hogy Do áll az ajtóban!:)) Másodszor pedig a vége felé (mikor elvitte egy étterembe) sejtettem, hogy meg fogja kérni a kezét!:) Remélem, hogy nemet mond, mert hát mégis csak Zayn-t szereti, viszont ha most igent mond, akkor majd az esküvőn mondhat nemet!:DD szóval szerintem mind egyik eset sem jelenti azt hogy az össze fognak házasodni, mert az egy dolog, hogy el vannak jegyezve. De most hogy így jobban bele gondolok, jobban eltudom képzelni a történetet, úgy hogy igent mond!:)

    Nagyon-nagyon várom az új részt, mert már kíváncsi vagyok, hogy mi fog történni!:)xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia! Jaaaaj elmondanám mi történik, de nem mondom.:D Úgy nem lenne izgalmas.:DD Én tudom a folytatást, csak le kell írnom.:'DDDD
      Hamarosan majd hozom.:D Puszi Gabi gab

      Törlés
  8. Na ne már!! Nem teheted ezt velünk! Úristen...Remélem nemet mond..Mindegy.Mondhat igent is, csak végül adja vissza a gyűrűt ennek az unalmas embernek..:D Remélem hamar hozod a következő részt! Ja, és imádoom a történetedet és ahogy írsz! x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia! Jajj dehogynem tehetem.:D Majd meglátjuk mi lesz.:3 Az biztos még lesznek meglepetések.:3 :D Próbálok sietni.:) Puszi Gabi gab

      Törlés
  9. háááá*-* imááádtam/imádom!!!!!!!!!!:) Nagyon várom a kövi részt!! :) Siess vele!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia! Örülök, hogy tetszett.:D Hamarosan jön.:) próbálok sietni.:D puszi Gabi gab

      Törlés
  10. Nee kérlek mondd hogy Gigi nem-et mond :( Megszakadna Zayn szíve és Gigi-é is :/ Kérlek mondd hogy nem-et mondd :) Imádtam *--* ♥ Siiieesss a kövivel :) *-----*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziiaa! Jajjj nem mondhatok semmit!! :D Hamarosan kiderül mi lesz.:3 Próbálok sietni.:D Puszi Gabi gab

      Törlés
  11. Szia Drága!
    Nagyon tetszett a rész, öszintén szólva valamiért remélem igent mond.
    Xoxo, Dotti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia! Örülök, hogy tetszett.:) Hamarosan kiderül mit fog mondani..:D puszi Gabi gab

      Törlés
  12. Nagyon jóóó! Ne kínozz minket!! :D Nagyon várom a kövit részt, és azt is, hogy Gigi nem-et mondd!!! Léccciii gyorsan hozd a kövit!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia! Köszönöm. Nincs kedvem most írni, de ráveszem majd magam a héten.:D kb hétvégén jön.:D Még nem biztos, hogy nemet mondd, bár ki tudja (rajtam kívül)?! :D Próbálok azért sietni.:) puszi Gabi gab

      Törlés
  13. Jessus.
    Erre mást nemtudok írni. Jessus.
    ~Titkosrajongód<333

    VálaszTörlés
  14. Siess a kövivel
    "Darcy Stylinson"

    VálaszTörlés
  15. Nagyon jó ez a rész amúgy remélem nemet mondd mert akkor neki is rossz lenne azt meg mindenki látja hogy a Zayn-t szereti csak próbálja tagadni de remélem hogy NEM lesz a válasza

    Amúgy nagyon jól írsz nagyon várom a kövit siesssss!!!

    VálaszTörlés