2013. november 22., péntek

48. fejezet - Alkohol mámorában!

Sziasztok! Meghoztam az új részt, a vége azt hiszem kicsit összekapott lett, de remélem azért tetszeni fog.:) Jó olvasást.:)



A helyiségbe beérve, egyből megcsapott a tömény alkohol és cigaretta szag. Még csak most nyitott ki valamikor a hely, de már tele volt részeg emberekkel. A ,–jobb esetben- szerelmespárok illuminált állapotban majd lenyelték egymást. Az idősebb ittas állapotban lévő férfiak pedig épp a pincérnőket, vagy csak az előttük elsétáló, rettentő rövid ruhában lévő lányokat mustrálták. A sötétség és a villódzó fények először kissé zavarták a látásom, majd pár pislogás után sikerült megszoknom. Do szorosan mögöttem jött, és körbe-körbe nézegettünk a többiek után. Barátnőm telefonja megszólalt, jelezve egy sms jött. Harry írt neki, hogy menjünk fel a VIP részlegbe. Kisebb keresgélés után megtaláltuk a felfelé vezető lépcsőt, majd kikerülve a falnak és a korlátnak dőlő embereket, felmentünk a többiekhez. Egy kis asztal körül ültek, ami előtt egy bőrkanapé volt és két kis fotel. Puccos hely. Do leült Harry mellé, nekem pedig Zayn mellett jutott hely így, egy mosoly után, leültem mellé. 

- Nos, hoz valaki valami piát? – kérdeztem, vigyorogva. A társaság felém fordult, majd Harry felállt Do-val együtt és elmentek valami frissítőért. Rámosolyogtam a gerlepárra, majd megszólaltam.
- Na és mióta vagytok együtt? – Direkt a kapcsolatuk felé tereltem a témát, hiszen, hogy máshogy lyukadnék ki a célomnál? Zayn teste hirtelen megdermedt, majd miután barátnője válaszolt kicsit ellazult.
- Ohh pár hónapja. –válaszolt mézes-mázos hangon Jess. Valamiért most egyre jobban kezdett irritálni a lány hangja, és…úgy teljes egészében ő maga is. Valamiért elkapott a vágy, hogy eltávolítsam őt Zayn mellől, de úgy, hogy soha többet vissza se nézzen rá. 
- És jól megvagytok? Gondolom, dúl a love – gunyoros mosolyra húztam ajkaim, mire Zayn cseppet sem kedves pillantásával találtam szembe magam, a reakcióm csak egy kis vállrándítás volt. Közben megérkeztek az innivalóink is, s én egyből felhörpintettem a kis pohárkában lévő alkoholos mámort. Meg sem kérdeztem mi is az, amit iszok, csak ittam. 
- Szóval, jól megvagytok? – kérdeztem még egyszer, s a következő pohárért nyúltam. 
- Igen nagyon jól, szeretjük egymást és szerencsére sok időnk van egymásra, igaz bébi?  – Kérdezte újra nyávogós hangon a kis hercegnő. Zayn teste újra megmerevedett, s egy italért nyúlt, felhajtottam, majd bólogatott egyet. Aranyos, nem akarta megbántani. Ha tudná ez a kis liba, hogy Zayn engem szeret, körülbelül kikaparná a szemem, de élvezem, hogy elhiszi ezt az egészet.
- Nos, ki jön velem táncolni? Zayn? – kérdeztem csábos mosollyal arcomon. Majd kezét megfogva magam után húztam a táncparkettre. Hű ez az alkohol tényleg segít felszabadulni. 
A tánctérre érve, elkezdtem vonaglani Zayn előtt, majd szorosan elé álltam. Tekintete perzselt, majd kezeit a derekamra tette és leállított, csupán azzal, hogy a fülembe suttogott. A dübörgő zene ellenére én tökéletesen hallottam szavait.
- Mit művelsz? – Rekedtes hangja, szinte gyengéden simogatta a dobhártyámat. A szívem most is őrült tempóban kezdett el verni.
- Épp veled táncolok. – mosolyogtam rá. Zayn szemei villogtak a haragtól, majd mikor rájött, hogy idegesen nem fog tudni leállítani, gyengéden megsimította az arcomat, s újra beszélni kezdett, suttogva.
- Fejezd be, ne csináld ezt. Magadnak ártasz – Újra tisztán hallottam szavait. Vajon hova tűnt a zene, és a tömeg? Mintha csak ketten lennénk egy szűk helyen, mégis suttogva beszélünk, nehogy meghallja valaki. 
- Te ezt nem érted! Azt mondta kevesebb vagyok nála. – Vallottam be őszintén. Összezavarodva nézett rám. 
- Nem mondott ilyet senki – ölelt át.
- De igen! Azt mondta nem kell tőlem félnie. Én megmutatom, hogy igenis kell. Nem vagyok nyápic. Nem akarom, hogy vele legyél – néztem rá könyörgő szemekkel. Éreztem, hogy az alkohol elérte a kellő hatást és most őszinteségi rohamban szenvedek. Miért mondok ki olyanokat, amiket ép ésszel nem mondanék? 
- Tudod ez nem fair velem szemben, hiszen te el vagy jegyezve, nekem pedig csak barátnőm van, és nem tervezem még elvenni. Sőt, soha nem fogom elvenni. Az okot pedig te is tudod. – kacsintott rám, majd visszament a többiekhez. Mérges vagyok. Nem akarom, hogy ez a csitri Zaynnel enyelegjen. Nekem van ott helyem mellette. 
A bárpulthoz sétáltam, valamit innom kell. El kell felejtenem ezt a két szörnyeteget. 
- Szia, egy nagy vodkanarancsot kérnék, sok vodkával – szóltam oda a pincérsrácnak. Ő csak bólintott, majd ment elkészíteni az italomat. Nem nagyon foglalkozott azzal, hogy miért kérem sok vodkával, el volt ő foglalva a többi vendéggel. Pár pillanat múlva elém csúsztatta a poharat én pedig egy szívószál segítségével elkezdtem inni. A vodka marta a torkomat, de most kivételesen imádtam ezt az érzést. Minél többet ittam, annál jobban éreztem, hogy a gondok csak úgy elszállnak a fejemből. 
- Hé, még kettőt kérnék, sok vodkával – szóltam oda még egyszer a pultos srácnak. Újra bólintott, majd pár pillanat múlva a kezem alá nyomta az italt. És ha felbontanám az eljegyzést? És akkor már megmondhatnám Zaynnek, hogy hagyja el azt a csajt. 
Már nem is számoltam hány pohár alkoholos italt, de egyszer csak fogtam magam felálltam, s a tánctérre vonszoltam magam. Kissé ingadozva, néha-néha belebotolva egy-két emberbe, de a tömeg közepére értem. Justin Timberlake – Sexy Back dala üvöltött a hangszórókból, én pedig úgy éreztem, most rettentő szexi vagyok és elkezdtem táncolni. A fenekemet kitolva vonaglottam ide-oda. A körülöttem lévő férfiak csak mosolyogva figyelték a műsoromat, én pedig visszamosolyogva rájuk, simítottam végig testemen, pár pillanattal később pedig egy erős lökéstől megbicsaklott a lábam, így majdnem a földre kerültem, de egy erős kéz felrántott. Felnéztem a karomat fogó személyre, s majd elámultam. Fekete haja sötétlett feje tetején, barna szemei dühösen csillogtak, majd ujjai szorosabban fonódtam csuklóm köré, s kihúzott a tömegből. 
- Befejeznéd ezt? Ribancot akarsz csinálni magadból? Azt akarod, hogy az egyik részeg dög bevigyen egy mosdóba és megrakjon? Normális vagy? – üvöltött velem. 
- Nem csinálhatod ezt velem. Miért vagy együtt azzal a kis libával? Mitől jobb nálam? – Könnyes szemekkel néztem Zaynre. Fogalmam sincs mi ez a hirtelen kitörés, de tudom, most ki kell jönnie. 
- Gigi, Gigi, fejezd be –szólt rám barátnőm. Hitetlenkedve néztem rá. Miért védi őt? Ő is tudja, hogy szeretem Zaynt.
- Minek fejezzem be? Te miért véded, te is tudod, hogy mit érzek iránta, mégis hagyod, hogy vele legyen. – Szinte már bőgtem. Mindenki ellenem van. 
- Ne a húgomat hibáztasd, te jegyben jársz, szóval nem szólhatsz egy szót sem. A magánéletemhez meg aztán tényleg nincs közöd, te szakítottál, te akartál szünetet, most akkor fogadd el, hogy külön vagyunk. – Hirtelenjében azt is elfelejtettem, hogy jegyben járok és nem érdekelt semmi, csak az, hogy Jesst eltávolítsam Zayn mellől. És igazuk van, mit képzelek magamról…önző vagyok. Zayn párkapcsolatban él és én pedig nem hagyom élni, olyan lettem, mint a többi ex. 
- Gyere Gigi, jobb lesz, ha hazamegyünk. Harry hazakísérsz minket? – Do gyengéden megfogta a kezem és elindultunk a kijárat felé. 
- Én nem akartam ezt – szólaltam meg halkan, miután rájöttem miket is mondtam. 
- Nincs semmi baj, ittál, Zayn megérti – simított végig karomon Do. 
Ezek után inkább csendben maradtam és magamban szidtam magam. Hogy lehetek ilyen szívtelen? A fáradtság úgy tört rám a taxiban, mint derült égből villámcsapás. Hamar hazaértünk én pedig elbotorkáltam az ágyamig és ruhástól, cipőstől bedőltem és el is aludtam.

10 megjegyzés:

  1. imádom, várom a folytatást :D nagyon tetszik az ahogyan fogalmazol <3 meg minden :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia :D Jajj komolyan már annyi aranyos kommentet kaptam a blog írása alatt, hogy mindig csak azt tudom mondani, hogy örülök, hogy tetszik.:) Minden tőlem telhetőt megteszek, hogy még jobb legyen ez a történet, és javuljon a fogalmazásom.:D Folytatás még nem tudom mikor lesz, lehet hétvégén...de nem tuti..:/ :)) puszii Gabi gab

      Törlés
  2. Szerintem nem lett lapos, hanem nagyon jó! Ez a kedvenc blogom izgatottan várom a folytatást! Do-val teljesen egyet értek, a leírás alapján tényleg elég unalmas ember lehet ez a Jack...Mindenképpen Zayn mellett állok, de azért az is jó olvasni ahogy húzzák egymást...
    Siess a kövivel! :) *___*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziiaa! :) Nem is az, hogy laposnak érzem ezt a részt, hanem a vége nem lett valami összeszedett, csak összecsaptam..szerintem..sikerült volna jobbra is, de már nem akartalak titeket megvárakoztatni.:) Haha.:DDD Miért unalmas?:D Lehet az ágyban kis tigris.:3 Na jó.:D Én még nem tudom ki mellé álljak.:3333333333 Próbálok sietni.:D puszi Gabi gab

      Törlés
  3. Imádom,imádom! Egyáltalán nem lett lapos, egyik kedvenc részem volt. Igaz kicsit túllépett egy határon a drága Gigi ,de hát ilyen is kell..Amúgy Zayn-nek eléggé igaza volt azzal kapcsolatban ,hogy neki csak barátnője van Gigi meg elvan jegyezve.. ott egy picit megsajnáltaaam Zayn-t.Izgatottan várom a következő részt!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziiaa :D Én meg téged imádlak.:D Köszi, hogy írtál.:D Igen Gigi túllépett egy határt, eléggé...És Zaynnek tényleg igaza volt. Meglátjuk mi lesz.:D puszii Gabi gab

      Törlés
  4. Imádom a blogodat és nagyon tetszett ez a rész IS. Remélem már nem húzzák sokáig egymás agyát és összejönnek újra. Ők együtt jók. Siess a következővel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia :D Örülök, hogy tetszett.:D Hát nem tudom még meddig tervezem húzni egymás agyát.:D Majd meglátom.:D Csak olyan nehéz lesz elszakadni ettől a blogtól, hogy húzom tovább a történetet, csak aztán tudom, hogy a saját gödrömbe esek majd bele, mert majd nem lesz már ötletem, és erőm tovább írni...De ezt nem szeretném.:3 Próbálok sietni, puszi Gabi gab :)

      Törlés
  5. szavakba se tudom önteni, hogy most mennyire szégyellem magamat. Már aznap elolvastam a részt, mikor feltetted, és csak most írok megjegyzést. Remélem azért nem haragszol rám... Mentségemre legyen szólva, hogy telóról olvastam, utána meg valahogy mindig kiment a fejemből, hogy írjak Neked, mert alig volt időm...
    Egyébként a rész: fantasztikusan nagyszerűen tökéletes!*-* Egyáltalán nem volt se unalmas se lapos. Nekem szörnyen tetszett, és most már nem tudom követni Gigi viselkedését. Most már jobb lenne, ha újra össze jönnének, mert ez egyiküknek sem jó!:/
    Viszont egy legalább soha nem unalmas (bár el nem tudom képzelni, hogyTe tudsz unalmas részt írni).
    Izgalommal várom a következő részt, de nem sürgetlek!;)xx
    u.i.: még egyszer bocsánat, hogy csak most írtam!:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia kedves Sky! Ugyan ne szégyelld magad, én 3 hétig nem hoztam új részt.:D Pár napot meg lehet bocsájtani.:3 <3
      Ohhh írtam én már unalmas részt ebbe a blogba nem is egyet.:D Jaaaaj olyan jó látni hogy ennyire shippelitek őket.:3 közös név?:DD (Giza.xD Zagi.:'D Gayn.:3 Zigi?:DDD) Eskü kövi résznél rakok ki ilyen kérdést a végére.:DDD Próbálok sietni, bár a mostani hetem katasztrófa volt, plusz órákat raktak be, meg ilyenek...nagyon fárasztó volt. puszii Gabi gab. :)

      Törlés