2013. december 26., csütörtök

49. fejezet - A gyerek!

Sziasztok! 
Több mint másfél hónap kihagyás után itt az új rész, nem valami hosszú és eseménydús, de remélem megteszi. A szünetben még próbálok pár részt ( remélhetőleg jobbakat, mint ez) összekovácsolni.
Jó olvasást. Ha gondoljátok, hagyjatok egy komit magatok után.




A másnap reggel, vagyis inkább délután elég fájdalmasan telt. Elaludtam a nyakamat, a derekam sajgott, ahogy a lábam és a fejem is. Az ágyam melletti kis éjjeliszekrényre néztem, ahol az órám volt, délután kettő órát mutatott. Hirtelen felültem, majd vissza is dőltem, a fejem jobban kezdett fájni, mint eddig.  A mobilom hangos csörömpölésbe kezdett, én pedig gyorsan érte nyúltam, elhúztam a képernyőn a zöld kis gombocskát, majd rekedt hangon szóltam bele.

- Szia, drágám, mi újság? – szólt bele Jack a telefonba. Legszívesebben felnyögtem volna, és eldobtam volna jó messzire a telefont. Csakhogy nem tehetem meg, hiszen a vőlegényem van a vonalban, akit szeretek. 
- Szia, semmi különös, már hiányzol. Mikor érsz haza? – kérdeztem a lehető legnormálisabb hangomon. 
- Igazából azért is hívlak, mert pár tárgyalás elmaradt és későbbre tették őket, így maradnom kell még egy ideig. Remélem nem haragszol, csak ezek nagyon fontos ügyek, ugye megérted? – kérdezte kedvesen, könyörgően. Hangján éreztem, hogy feszeng válaszom miatt. Kissé zavart a távolléte, hiszen nem tudok kimenni hozzá, igazából azt sem tudom hova is utazott pontosan. 
- És nem tudok kimenni hozzád öhm…, hova is pontosan? –kérdeztem ajak harapdálva. Biztos vagyok benne, hogy említette hova is megy, csak épp nem figyelhettem.
- Olaszország, kicsim, mindennél jobban örülnék neki, de jobb lesz, ha otthon maradsz. – Válasza megdöbbentett, eddig soha nem mondott ilyet nekem. Egyből éberebb lettem, hangja még mindig feszélyezett volt, az enyém pedig kétségbeesett és dühös kezdett lenni.
- Tessék? Mégis miért nem látogathatlak meg? – Habozott a válasszal, s ez engem egyre jobban idegesített. A fenébe is, a menyasszonya vagyok, tudnom kéne, hol van, és mit csinál. Azt hittem komoly a kapcsolatunk és nem titkolózunk, erre tessék, valamit eltitkol előlem, lehet épp a szeretőjével enyeleg.
- Édesem, én nem azt mondtam, hogy nem látogathatsz meg, csak elég sok a munkám nem tudnék veled foglalkozni – mondta nyugodtan. 
- Áh értem, szóval a menyasszonyodra nem jut időd. Mondd Jack miért is kérted meg a kezem? – kérdeztem felháborodva. Megértem, hogy sok a munkája, de mindenki tud a párjára időt szakítani, ha akar. 
- Ugyan Gigi, tudod, hogy azért, mert szeretlek. Egy hónap múlva a tiéd leszek, ígérem. – Ha azt hitte, hogy ezzel megnyugodtam, hát tévedett. Egy hónap, egy hónapig legyek egyedül.
- Jack. Szeretnék odautazni hozzád. – A másnaposság mintha kiszállt volna a fejemből, ezen percek alatt, s mintha az émelygő érzés eltűnt volna a gyomromból.
- Nem lehet Gigi, sok a dolgom – Hangja erőteljesebben szólt, amitől kissé megijedtem, ám tudtam hazudik, valami más van a dologban, nem a munkája.
- Jó rendben. Érezd jól magad, jó munkát. – közöltem kissé gúnyosan, majd letettem a telefont. Arcomat a tenyerembe temettem, majd felhívtam Do-t. Pár csöngés után bele is szólt.
- Szia. Na, hogy vagy? – Kérdezte kissé aggódva.
- Igen, persze, remekül vagyok. Figyelj Do, lenne egy kérésem rendben?
- Ne kímélj. Bár, ha a tegnap estét akarod hallani, lehet jobb lenne, ha nem tudnád meg miket csináltál – mondta nevetve. Egyből lefagytam. El is felejtettem, hogy igazából, semmire sem emlékszem a tegnap éjszakából.
- Óh basszus, el is felejtettem – ütöttem magam homlokon.
- Nem csodálom, ennyire még nem voltál bepiálva, merész vagy részegen – nevetett tovább. Arcom meglepett volt, mégis mi a fenét csináltam? 
- Nem-nem az Do, beszéltem Jackkel, olyan furcsa volt…
- Mi az, hogy furcsa volt? Az az ember mindig furcsa – csacsogott bele barátnőm a mondandómba.
- Nem, Do azt mondja, nem mehetek utána Olaszországba, mert sok a munkája és nem lesz rám ideje és, hogy későbbre tették a tárgyalásokat. Olyan furcsa volt a hangja, mintha hazudna. És kérlek, mindenki tud időt szakítani a párjára, ha akar. – Akadtam ki.
- Hát kérdezd meg a szüleit, hogy ők mit tudnak, nekik biztosan az igazat mondja. – Barátnőm egy roppant jó ötletet adott, mintha a villanykörte a fejem fölött világítani kezdett volna. 
- Oké, Do jössz velem a szüleihez. Én ki akarom deríteni mégis mi a fene az amit titkol! – Közöltem határozott tervemet barátnőmmel.
- Te megbuggyantál, minek menjek én oda? Áh mindegy, gyere ide és indulhatunk. – Hatalmas mosoly terült szét arcomon, Do mindig velem tart.
- Köszönöm, majd meghálálom. – Nevettem bele a készülékbe, majd letettük. 

Tíz perc lustálkodás és erőgyűjtés után, feltápászkodtam az ágyból és elvonszoltam magam a fürdőbe. A tükörbe nézve, mintha egy szörnyet láttam volna meg, annyira megijedtem magamtól. Egy gyors forró zuhany, egy kis smink és reggeli után elindultam a Malik család háza felé.  Mikor odaértem Do már a ház előtt állt, a kocsinál. Do odasétált hozzám és átölelt. 
- Zayn elvisz minket, ha nem gond, így nem kell buszozni – mondta kissé feszengve, én pedig lefagytam. – Na gyere már, nem lesz semmi, ígérem, csak elvisz minket, meg hazadob. 
- Jó, rendben. – Lassú léptekkel közeledtünk az autó felé, majd a hátsó ajtót kinyitva beszálltunk. 
- Szia. Izé, köszi, hogy elviszel minket –mondtam kissé határozatlanul. 
- Szia. Igazán nincs mit, gondoltam így meg tudjuk beszélni a tegnap éjjelt. – Nézett rám a visszapillantó tükörből mosolyogva. Elpirultam, ha az estére gondoltam, hisz a fenébe is, azt sem tudom mit műveltem. 
- Khm…szóval, fogalmam sincs mit tettem, de előre is bocsánat, nem akartam, csak ittam és…úristen nem tudom mit csináltam. Durva volt? – kérdeztem félve, mire nevetve rázta a fejét.
- Annyira nem. – Tovább mosolygott, ismertem már, hazudik.
- Szóval durva volt. Lehet jobb, ha nem tudok semmit – kínosan elnevettem magam, s beletúrtam hosszú barna hajamba. – induljunk.

Zayn a gázra taposott, én navigáltam, s egy óra múlva már ott is voltunk Jack szüleinek házánál. Do kiszállt velem a kocsiból, majd a kissé már ütött-kopott ajtóhoz sétáltunk. Nagy levegőt vettem, s végül becsengettem. Leendő anyósom mosolyogva nyitott ajtót, majd mikor meglátott, meleg ölelésben részesített. Viszonoztam mosolyát, s ölelését is, ám érezte rajtam, hogy kissé feszengek. Beinvitált minket a nappaliba, s pár perc múlva már két bögre teával és egy tányér sütivel tért vissza. Jack anyukája, nagyon aranyos nő, s bár már meglátszik rajt a kora, mégis remekül néz ki. És csodálatos ember.
- Szóval drágám, miért jöttetek, gondolom nem engem akartatok meglátogatni – nevetett Elisa.
- Tudja Elisa, csak Jack felől szeretnék érdeklődni, hova is ment pontosan? Szeretném őt meglepni – mondtam bájos mosollyal az arcomon, Do elismerően nézett rám a kis füllentésem miatt.
- Oh édesem, hát Olaszországba ment a kis Juniorhoz, biztosan nagyon örülne neki, ha megismernéd a fiát. Tudod örülök, hogy elfogadtad, hogy Jacknek van egy gyermeke, hiszen valljuk be nem minden nő fogadná el, főleg ilyen fiatalon, hogy a párjának már van egy fia, más nőtől. 

13 megjegyzés:

  1. Istenem, siess !! Alig várom a kövit ;)

    VálaszTörlés
  2. Na, ez aztán az OMG! Erre nem számítottam. Nem, egy kicsit durvábbra gondoltam :D Jaj, nagyon siess a következővel, annyira kíváncsi vagyok.... mindenki reakciójára!
    Puszi, Vacak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia!
      Na, örülök, hogy meg tudtalak lepni.:D Már elkezdtem az új részt.;)
      Gabi gab.xx

      Törlés
  3. OMG!!!! Ezt sose vártam volna! Gyorsan folytatáást Gabii !!! Megöl a kíváncsiság!! *-* *-* *-* :OOOOO <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia!
      Bevallom én sem ezt vártam.:D Csak egy hirtelen ötlet.:D
      Már elkezdtem írni az újat.;)
      Gabi gab.xx

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Úristen..:0 letaglóztam..ez durca.:) mindenre számítottam,de erre..:0 úristen..szerintem nagyon jó lett.:) ügyes vagy és siess a kövi résszel.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia!
      Hahahh látom téged is megleptelek.:D
      Már elkezdtem az újat. ;)
      Gabi gab.xx

      Törlés
  6. OMG *..* Nagyon siess a kövivel *.* <3

    VálaszTörlés
  7. Úristeen! Ezt el sem hiszem... Nekem nagyon nem volt szimpatikus ez a pasi, de azért ezt nem gondoltam volna róla. Kíváncsivá tettél, és elképzelésem sincs, hogy Gigi mit fog szólni ehhez... Nem is tudom mi mást mondhatnék még...
    Ja igen! Az új kinézet nagyon tetszik!*-* Imádom! <3 Szerintem ez eddig a legjobb!:)
    Remélem mihamarabb tudod hozni az új részt, de persze nem akarlak sürgetni.
    Ölel, Sky

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia!
      Óhh akkor téged is megleptelek.:D Már elkezdtem az új részt, talán a napokban végzek vele, vagy még ma.:D
      Örülök, hogy tetszik a kinézet, nekem is nagyon tetszik, bár a fejléc művészemnek nem jön be a saját munkája! Hiába mondom neki, hogy nagyon jóó és imádom! *-* <3
      Gabi gab.xx

      Törlés